دوربین جیبی با امکانات مناسب

بازار دیجیتال- شرکت General Electronics به تازگی دوربین جدیدش را با مدل CRE۰۰ به بازار معرفی و عرضه کرده است. این دوربین طراحی ساده اما مدرن و جدیدی داشته و قابلیت‌های متنوعی را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین جدید امکان ثبت و ذخیره تصاویر با وضوح ۲/۱۲ مگاپیکسل را داشته و از قابلیت زوم اپتیکال تا ۳ برابر هم بهره می‌برد. این دوربین مبتنی بر حافظه داخلی است و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۲ گیگابایت می‌رسد. به این ترتیب کاربران می‌توانند عکس‌های خودشان را در هر بار عکاسی به راحتی در این حافظه ذخیره کنند.

طراحی این دوربین سبک و باریک است و در دسته دوربین‌های جیبی قرار می‌گیرد. به این ترتیب کاربران امکان حمل و جابه‌جایی آن را به راحتی در اختیار دارند. این دوربین مجهز به نمایشگر LCD با اندازه مناسب ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

دوربین مدل CRE۰۰ دارای یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی است که امکان انتقال سریع عکس‌ها را در اختیار کاربران خودشان قرار می‌دهد. این دوربین امکان فیلمبرداری را هم داشته و از قابلیت عکاسی در نور هم بهره می‌برد. شرکت General Electronics اعلام کرده است که این دوربین جدیدش را همراه با کیف با قیمت ۹۰ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.