دوربینی برای گردشگران

بازار دیجیتال- شرکت Panasonic یک دوربین ویژه برای طرفداران سفر و گردشگران به بازار معرفی کرده است. این دوربین که با مدل DMC-TZ۲۰ به بازار معرفی شده، قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این دوربین مجهز بودن آن به یک نمایشگر LCD تمام لمسی هوشمند با اندازه ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۴۶۰۰۰۰ نقطه‌ای برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

با استفاده از این نمایشگر کاربران می‌توانند به راحتی به امکاناتی مانند Touch AF، Touch Zoom و Touch Shutter دسترسی داشته باشند.

لنز این دوربین از نوع واید ۲۴ میلیمتری است که امکان زوم اپتیکال تا ۱۶ برابر را به کاربرانش می‌دهد. این لنز محصول شرکت Leica بوده و می‌تواند امکان زوم در هنگام عکسبرداری را حتی تا ۲۱ برابر هم افزایش بدهد.

این دوربین همچنین از تکنولوژی وضوح تصویر هوشمند هم بهره می‌برد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند تصاویر را با کیفیت بالا ثبت و ذخیره بکنند.

دوربین مدل DMC-TZ۲۰ از طرفی امکان فیلمبرداری با وضوح HD را هم داشته و فیلم‌ها را با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه ثبت می‌کند.

بد نیست بدانید که این دوربین در هنگام فیلمبرداری صدا را با کیفیت دالبی ضبط می‌کند.

دوربین جدید شرکت Panasonic امکان ثبت عکس‌های سه بعدی را هم دارد. این شرکت اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه آن اعلام و منتشر نکرده است.