فروشندگان و دست‌اندرکاران، گوشی‌های زیر ۲۰۰ هزار تومانی را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ها در هفته گذشته بازار تلفن همراه معرفی کردند. گوشی ۷۲۳۰ نوکیا توانست در لیست پرفروش‌ترین‌های هفته گذشته بازار تلفن همراه قرار گیرد. این گوشی از امکاناتی همچون صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در میانگین قیمت گوشی‌های زیر ۱۰۰ هزار تومانی می‌توان به مدل‌های ۲۷۰۰، ۱۶۱۶، ۱۸۰۰، ۱۶۶۱، ۱۲۰۹ و C۱ اشاره کرد که در میان کاربران تلفن همراه از محبوبیت خوبی برخوردار شده‌اند.

K۹۷۰ و j۱۰۸ سونی‌اریکسون به عنوان گوشی‌های پرفروش در هفته گذشته بازار تلفن همراه معرفی شدند. x۱۰ mini ، T۷۰۰ و naite از دیگر گوشی‌های پرفروش این برند بود که توانست در هفته گذشته تقاضای بالایی را به خود اختصاص دهد.

دو مدل گوشی GU۲۳۰ و GU۲۰۰ ارزان‌قیمت ال‌جی به عنوان پرفروش‌ترین‌های این برند در بازار تلفن همراه هفته گذشته معرفی شدند. این دو مدل گوشی که فاقد امکانات بالایی است، به دلیل برخورداری از بهای پایین مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفته است. KP۵۰۰ ، GD۳۳۰ و T۳۰۰ از دیگر گوشی‌های پرفروش ال‌جی در هفته گذشته بودند.

گوشی DESIER اچ تی سی نیز توانست در هفته گذشته همچنان در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۷/۳ اینچی مولتی تاچ AMOLED، جک صوتی ۵/۳ میلیمتری، ارتقای حافظه اصلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم‌عامل آندروید است. همچنین گوشی HD۲ هم در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند تایوانی قرار گرفته است.

مدل فوق از امکاناتی نظیر صفحه نمایش tft لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت میکرو SD و سیستم‌عامل ویندوز موبایل ۵/۶ است. Legend و HD MINI نیز هفته گذشته مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت و از فروش بالایی برخوردار شدند.