فرصت‌های نامحدود با موتورولا

مدیران گوگل در کنفرانس خبری مربوط به ارائه گزارش مالی‌شان از خرید موتورولا و فرصت‌هایی که به واسطه این خرید برای گوگل ایجاد می‌شود، ابراز امیدواری کردند. این مدیران گفته‌اند که به دنبال استفاده از ظرفیت‌های موتورولا برای ورود به تجارت موبایل هستند. پاتریک پیچت مدیر امورمالی گوگل می‌گوید: «می‌خواهم به همه یادآوری کنم که فرآیند و خط سیر تولید یک محصول، معمولا به ۱۲ تا ۱۸ ماه زمان نیاز دارد. که ما هم در همین مسیر قرار داریم. البته گوگل لازم است که قبل از بازتولید یک خط محصول جدید، برنامه‌های تولید محصولات فعلی را سرو سامان دهد. ما کاملا خوش بین هستیم، اما این کار به زمان نیاز دارد.»

لری پیج مدیرعامل گوگل هم امیدهای زیادی به موتورولا دارد و درباره آن گفته است: «ما درباره تجارت موتورولا هیجان زده و راضی هستیم. ما در واقع هنوز روزهای ابتدایی موتورولا را پس از تصاحب آن توسط گوگل می‌گذرانیم.»

به نظر می‌رسد او طرح‌های زیادی در سر دارد که امیدوار است شرکتش از طریق موتورولا روی آنها تمرکز کند: «فرصت‌ها و موقعیت‌ها نامحدود هستند. عمر باتری یکی از مشکلات بزرگ است. نباید همیشه نگران اتمام شارژ باتری موبایلتان و شارژ دوباره آن باشید. هنگامی که گوشی‌تان زمین می‌خورد، نباید بشکند و صدمه ببیند. فرصت‌های واقعا خوبی وجود دارد که بتوان یک تجربه و محصول جدید و بهتر تولید کرد. من از رویکرد تولید محصول و سرعت اجرایی شدن آنها در موتورولا کاملا راضی هستم.»