یک لپ‌تاپ باقابلیت

دنیای‌اقتصاد- DELL یک لپ‌تاپ جدید و باقابلیت به بازار عرضه کرده است که نسبت به مدل‌های دیگری که در این کانفیگ قرار دارند قیمت کمتری دارد.

این لپ‌تاپ که N۷۵۲۰-A نام دارد دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده قدرتمند Intel Core i۷ ۲.۱GHz UpTo ۳.۱۰ GHz، رم هشت گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه یک ترابایت است. کارت گرافیک این لپ‌تاپ هم AMD Radeon HD ۷۷۳۰M DDR۳ ۲۰۴۸ MB UpTo ۴۰۹۶ MB است.

در مورد صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم باید بگوییم که N۷۵۲۰-A به یک صفحه نمایش LED با سایز ۶/۱۵ اینچ و از نوعHigh Definition LED Display with Truelife مجهز است. وضوح این صفحه نمایش هم ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ است.

این لپ‌تاپ همچنین به درایو نوری ۸x DVD+/-RW، بلوتوث داخلی، وب کم ۰/۱ مگاپیکسلی HD همراه با میکروفن دیجیتال، دو اسپیکر استریو داخلی، شبکهLAN: Integrated ethernet ۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰، شبکه بی‌سیم وایرلس Intel Centrino Wireless-N ۲۲۳۰ و... مجهز است. مانند سایر لپ‌تاپ‌های جدید و تازه وارد به بازار، لپ‌تاپ مذکور فاقد مودم است. عدم تجهیز به پورت USB ۲.۰ یکی دیگر از کمبودهای این نوت‌بوک جدید و حرفه ای است که تجهیز به پورت USB ۳.۰ این نقیصه را رفع کرده است. این نکته را هم اضافه می‌کنیم که این لپ‌تاپ به بدنه ضدخش مجهز است و به این ترتیب گزینه مناسبی برای کار در محیط‌هایی مانند کارگاه‌های صنعتی و... است.

از لحاظ پورت‌ها و امکانات ارتباطی هم این لپ‌تاپ به چهار پورت

USB ۳.۰ مجهز است. تجهیز به باتری شش سلولی از نوع باتری لیتیوم-یون ۶ سلولی ۴۸WHr از دیگر ویژگی های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ ۷۶/۲ کیلوگرمی که در رنگ‌ مشکی به بازار عرضه شده است با قیمتی در حدود دو میلیون و ۷۵۰ هزار تا دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است و گزینه مناسبی است برای افرادی که به دنبال یک لپ‌تاپ حرفه‌ای، با قابلیت و شیک هستند اما نمی‌خواهند هزینه زیادی صرف خرید چنین لپ‌تاپی کنند.