گروه بنگاه‌ها- نخستین سمینار نقش زبان انگلیسی در ارتباطات ۱۵ بهمن ماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این نشست تخصصی با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و شرکت ویژن کارن ویستاو با شرکت گسترده اساتید، دانشجویان و صاحبنظران ارتباطات، مدیران و کارشناسان روابط عمومی و با هدف آشنایی صاحبنظران حوزه ارتباطات و روابط عمومی با نقش و جایگاه زبان انگلیسی در ارتباطات برگزار می‌شود. لزوم استفاده از زبان انگلیسی به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی در بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته ارتباطی، افزایش مهارت‌های ارتباطی با استفاده از زبان دوم، استراتژی‌های ارتباطات موفق با استفاده از زبان انگلیسی، بومی‌سازی آموزش زبان و توجه به مسائل ارتباطی و زبان انگلیسی برای اهداف ویژه ارتباطی، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این سمینار می‌باشند.

بنابر این گزارش در این گردهمایی سخنرانی‌هایی توسط اساتید، صاحبنظران و اندیشمندان رشته ارتباطات و روابط عمومی پیرامون مسائل مربوط به نقش و جایگاه آموزش و یادگیری زبان انگلیسی در ارتباطات ایراد می‌شود.

به کلیه شرکت‌کنندگان در این سمینار گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد. همچنین قرار است در پایان این نشست از تعدادی از اساتید ارتباطات نیز تقدیر به عمل آید. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی http:/www.vkv-hamayesh.ir مراجعه نمایند.