دستبندی جواهرنشان که حافظه فلش است

دنیای‌اقتصاد- استفاده از ابزارهای الکترونیکی و کامپیوتری در طرح‌های خاص مورد علاقه اکثر کاربران این کالاست. حال می‌خواهد کاربر زن باشد یا مرد! به هر حال حس زیبایی پسندی در هر دو گروه وجود دارد و ترجیح می‌دهند از کالایی استفاده کنند که علاوه بر کیفیت مطلوب زیبا نیز باشد. Swarovski با توجه به این موضوع، این بار یک حافظه فلش دو کاره برای کاربر آقای این کالا طراحی و به بازار عرضه کرده است.

این حافظه فلش که در نگاه اول یک دستبند زیبا با پلاکی شامل ده نگین کهربایی کبود به نظر می‌رسد در حقیقت کاربردی دوگانه دارد و در عین حال که به عنوان یک دستبند زیبا به کار می‌آید، وظیفه حمل اطلاعات و انتقال آنها را نیز به عهده دارد.

استفاده از این حافظه فلش دستبندی علاوه بر اینکه جنبه زیبایی برای کاربر دارد، یک فایده دیگر هم دارد و آن این است که در این صورت مشکل گم شدن‌های گاه و بی‌گاه حافظه‌های فلش رفع می‌شود. شما با استفاده از این دستبند دومنظوره همیشه حافظه فلشتان را در اختیار دارید. حتی در مهمانی‌های رسمی و....!

در مورد ظرفیت این حافظه فلش هم باید بگوییم که ظرفیت حافظه این دستگاه ۱۶ گیگابایت است. این دستگاه از روی پلاک کهربایی آن باز می‌شود و حافظه فلش قابل استفاده خواهد بود. قیمت در نظر گرفته شده برای این دستبند دو منظوره ۱۴۵ یورو است.