اولترابوکی برای کاربران حرفه‌ای

دنیای‌اقتصاد- مدل AT-۱۱۰۰ از ULTRA BOOKهای باقابلیت و حرفه ای HP از سری ENVY است.

این لپ‌تاپ فوق باریک حرفه‌ای دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به سیستم‌عامل Windows ۸ Pro ۶۴، حافظه هشت گیگابایتی MHz DDR۳ ۱۶۰۰ با قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت، تجهیز به هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی از نوع rpm Hard Drive ۵۴۰۰ و... است. اپتیکال درایو این دستگاه نیزExternal Tray Super Multi ۸X DVD+/-RW w/Double Layer است. در مورد صفحه نمایش این لپ‌تاپ فوق نازک که طراحی خاص و زیبایی نیز دارد باید بگوییم که این دستگاه به یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی از نوع diagonal HD BrightView LED-backlit Display و با وضوح تصویر ۱۳۶۶×۷۶۸ نقطه در اینچ مجهز است.

تجهیز به شبکه LAN: ۱۰/۱۰۰ BASE-T، شبکه وایرلس Intel ۸۰۲.۱۱b/g/n WLAN and Bluetooth + WIDI و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است. AT-۱۱۰۰ همچنین به باتری چهار سل از نوع Lithium Ion Battery مجهز است و قابلیت کارکرد مداوم در هفت ساعت را دارد.

تجهیز به دو پورت پر سرعت USB ۳.۰، یک پورت HDMI، خروجی هدفون، ورودی میکروفون، کارتخوان با قابلیت شناسایی و خواندن انواع کارت حافظه و وب‌کم HP TrueVision HD Webcam with integrated microphone از سایر قابلیت‌های این ULTRA BOOK است. این دستگاه ۸/۱ کیلوگرمی با قیمتی در حدود ۷۲۹ دلار به بازارهای جهانی عرضه شده است.