یک تبلت کاربردی با قیمت ارزان

دنیای‌اقتصاد- مدل Axpad V۱ تبلت ۷ اینچی جدیدی از خانواده Axtrom است که به‌تازگی به بازار عرضه شده است. این تبلت با ابعادی کوچک، کارآیی و قابلیت‌های بزرگ و خوبی را دارا است. پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۵/۱ گیگاهرتز به همراه یک صفحه نمایش ۷ اینچی از نوع LCD و یک دوربین جهت مکالمات تصویری، از ویژگی‌های این تبلت هستند. حافظه داخلی Axpad هشت گیگابایت است که خوشبختانه این دستگاه از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌نماید و به این ترتیب می‌توان تا ۳۲ گیگابایت دیگر نیز به آن افزود.

این تبلت از سیستم‌عاملGoogle Android پشتیبانی کرده و دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده WM ۸۸۵۰ - Dual Core، رم یک گیگابایتی از نوع DDRIII و... است.

صفحه نمایش موجود روی این تبلت یک صفحه نمایش ۷ اینچی، لمسی خازنی از نوع LCD است که قادر است تصاویر را با رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل نمایش دهد. این صفحه نمایش قابلیت دریافت چندین لمس همزمان را نیز دارا است.

باتری این تبلت نیز یک باتری لیتیومی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر - ساعتی است که عملکرد متوسطی را ارائه می‌دهد. با استفاده مداوم از آن، می‌توان حدود ۶ الی ۸ ساعت با آن کار کرد که عملکرد متوسطی محسوب می‌شود.

تبلت مذکور به حسگر شتاب‌سنج، حسگر ژیروسکوپ، یک عدد اسپیکر داخلی، یک پورت USB ۲.۰، پورت microUSB، پورت HDMI، فیش ۵/۳ میلیمتری صدا، رابط کاربری ویندوز ۸ و... مجهز است.

به طور کلی تبلت ۷ اینچی Axpad V۱با وجود صفحه نمایش خوب و البته بسیار حساس به لمس‌ها که عملکرد بسیار خوبی دارد گزینه مناسبی برای افرادی به حساب می آید که به دنبال یک تبلت زیبا، باقابلیت و با قیمت مناسب هستند. همچنین پشتیبانی این دستگاه از درگاه USB، باعث شده است که در موارد مختلف، کارآیی‌های بسیاری به آن افزوده شود که بسیاری از دیگر تبلت‌ها از وجود آن بی‌بهره‌اند. پس اگر تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی برای شما یک اولویت محسوب می‌‌شود، با وجود امکان اتصال فلش مموری به این دستگاه، Axpad V۱ یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین انتخاب‌ها برای شما محسوب می‌‌شود.

این تبلت ۳۲۰ گرمی که در رنگ‌های مشکی و سفید به بازار عرضه شده است قیمتی در حدود ۵۰۰ هزار تومان داشته و با ضمانت شرکت آواژنگ به بازار عرضه شده است.