پخش‌کننده دیجیتال پر قدرت برای محصولات اپل

دنیای‌اقتصاد- محصولات دیجیتال شخصی شرکت اپل هر روز طرفداران بیشتری در سرتاسر دنیا پیدا می‌کنند و به همین دلیل هم بازارهای جانبی پررونقی را ایجاد کرده‌اند. داغ‌ترین این بازارهای حاشیه‌ای بازار محصولات و لوازم جانبی ویژه دستگاه‌های محبوب اپل است که با استقبال خوبی هم از طرف کاربران و خریداران مواجه می‌شوند. با این اوصاف است که شرکت‌های تولیدکننده مختلفی سعی دارند با ورود به این بازار سهمی از فروش بالای آن را به خودشان اختصاص بدهند.

شرکت Pure هم یکی از این تولیدکنندگان است که محصولات متنوعی را به بازار دستگاه‌های دیجیتال و لوازم جانبی ویژه محصولات اپل معرفی و عرضه می‌کند. این شرکت به تازگی یک اسپیکر داکتی مانند را با نام Contour به بازار معرفی کرده است. این اسپیکر طراحی جالب و مدرنی داشته و به شکل یک نیم دایره بزرگ است تا به این ترتیب توجه خریداران را به خودش جلب کند.

این محصول در واقع یک پخش‌کننده دیجیتال و یک رادیوی دیجیتالی با قابلیت اتصال به اینترنت است که امکان پخش صدا به صورت استریو را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این اسپیکر با کیفیت با انواع دستگاه‌های iPod و iPhone شرکت اپل سازگاری دارد و از تکنولوژی پخش Clearsound هم بهره می‌برد تا صدا را با کیفیت مناسبی برای کاربرانش پخش کند. ویژگی مهم این اسپیکر آن است که امکان پخش صدا با کیفیت و البته مصرف کمتر را دارد تا به این ترتیب از رقبایش متمایز شود. این دستگاه در تک رنگ مشکی طراحی شده و می‌تواند در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. خروجی‌های تصویر این دستگاه شامل پورت‌هایComponent، S-Video و Composite امکان نمایش فایل‌های ویدئویی یا فیلم را از iPod و iPhone روی تلویزیون برای کاربرانش فراهم می‌کند.

این دستگاه داکتی پر قدرت قرار است از اواخر سال میلادی جاری و با قیمت ۳۰۰ دلار به بازار عرضه شود و به فروش برسد.