دستگاهی برای کنترل کودکان از راه دور

دنیای‌اقتصاد- شرکت Belkin یکی از تولید کنندگان فعال در زمینه طراحی و تولید محصولات مربوط به اتوماسیون خانگی است. محصولات سری WeMo این شرکت هم در راستای داشتن یک خانه دیجیتال و به روز هستند. این شرکت هم با افزودن محصولات جدید به این خانواده سعی دارد تا با تکمیل آنها یک پکیج کامل اتوماسیون خانگی را در اختیار کاربرانش قرار بدهد. جدیدترین محصول این شرکت WeMo Baby است که برای کنترل اطفال در منزل از راه دور طراحی شده است.

این دستگاه این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا از راه دور متوجه صدای گریه یا حتی زمزمه کودکانشان بشوند. این محصول ساده در واقع یک میکروفن با قابلیت اتصال WiFi است که می‌تواند صدای کودکتان را به طور همزمان روی شش دستگاه شما پخش کند. برای این کار کافی است دستگاه‌هایتان مجهز به سیستم‌عامل iOS ۵ یا نسخه بالاتر آن بوده و البته اپلیکیشن ویژه WeMo Baby هم روی آنها نصب شده باشد. این اپلیکیشن مجهز به سرویس کنترل کودک Evoz است و از طریق اتصال۴G ،۳G و WiFi کار می‌کند.

به این ترتیب، پدر و مادرهایی که به خاطر مشغله‌های فراوان کمتر در کنار فرزند خود هستند، می‌توانند در حالی که در اتاقی دیگر هستند یا حتی در محل کار خود، صدای کودک دلبندشان را بشنوند. شرکت Belkin اعلام کرده است که این محصول را از اوایل ماه آینده و با قیمت ۹۰ دلار روانه بازار خواهد کرد.