قابلیت‌های اپلیکیشن ChatGPT در آی‌پد به‌روزرسانی شد

 بر اساس اعلام این شرکت، در نسخه به‌روزشده آی‌اواس (iOS) اپلیکیشن چت‌ جی‌پی‌تی، قابلیت‌های جدید دیگری همچون کشیدن و رها کردن (Drag & Drop)، پشتیبانی از دستیار صوتی سیری و ادغام با Shortcuts اضافه شده است. با اضافه شدن پشتیبانی از سیری در آی‌پد، اکنون اپلیکیشن چت‌ جی‌پی‌تی در آیپدهای اپل، به جای اجرا شدن در اندازه گوشی‌های آی‌فون، به‌صورت تمام‌صفحه اجرا می‌شود. همچنین امکان کشیدن و رها کردن نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است و کاربران می‌توانند پیام‌ها را از رابط چت خارج و به دیگر برنامه‌ها منتقل کنند.

افزون بر این، با این به‌روزرسانی کاربران می‌توانند چت‌ جی‌پی‌تی را از طریق دستیار صوتی سیری فراخوانی کنند. همچنین می‌توان یک سوال از این چت‌بات را در Shortcuts ایجاد و یک چت جدید را آغاز کرد.

در ماه میلادی گذشته OpenAI، نسخه آی او اس اپلیکیشن چت‌جی‌پی‌تی را منتشر کرد و به تدریج، قابلیت‌های آن را بهبود بخشید. در آپدیت اخیر نیز سابقه چت و ورودی‌های صوتی ارتقا یافته است. این شرکت همچنین اعلام کرد که در آینده نزدیک، نسخه اندروید این بات هوش مصنوعی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. OpenAI در ماه فوریه، یک اشتراک پریمیوم تحت عنوان چت‌ جی‌پی‌تی پلاس را عرضه کرد که برخی دسترسی‌های اضافی به همراه امکان استفاده از آخرین مدل GPT-۴ با هزینه اشتراک ۲۰دلار در ماه ارائه می‌شود.