دوربینی برای فیلمبرداری در شرایط پر تحرک

دنیای‌اقتصاد- مدل Hero۳ Black از دوربین‌های فیلمبرداری جدید GoPro است که به‌تازگی به بازارهای جهانی معرفی شده است. دوربین جدید GOPRO برای ورزشکاران، صنعتگران و... انتخاب مناسبی است. چراکه به راحتی روی کلاه یا ... نصب شده و می‌توان در حین حرکت به سادگی از مکان و موقعیت‌های مورد نظر فیلمبرداری کرد. این دوربین فیلمبرداری جدید که از نوع نمونه‌های کارت حافظه‌ای Memory Card است، دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به حسگر CMOS با دقت ۱/۱۲ مگاپیکسل، توانایی فیلمبرداری ۴K با سرعت ۱۵ فریم بر ثانیه، توانایی فیلمبرداری ۲/۷K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، توانایی فیلمبرداری ۱۰۸۰p Full HD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است. این دوربین تازه‌وارد همچنین توانایی فیلمبرداری ۱۴۴۰p HD با سرعت ۴۸ فریم بر ثانیه، توانایی فیلمبرداری ۹۶۰p HD با سرعت ۱۰۰ فریم بر ثانیه، توانایی فیلمبرداری ۷۲۰p HD با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه، توانایی فیلمبرداری WVGA با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه را دارد.

فرمت فیلم این دوربین همH.۲۶۴ codec, .mp۴ و فرمت صدای قابل‌پشتیبانی توسط این دوربین هم Mono, ۴۸kHz, AAC compression w/ AGC است. لنز این دوربین هم یک لنز باکیفیت با کمینه نسبت کانونی f/۲.۸ تشکیل یافته از ۶ المنت اپتیکی است.

دوربین فیلمبرداری جدید GOPRO همچنین قابلیت عکاسی با کیفیت ۱۲، ۵ و ۷ مگاپیکسل را دارد. تجهیز به صفحه نمایش ۵/۱ اینچی سیاه و سفید، ورودی میکروفون، خروجی HDMI، خروجی USB، خروجی تلویزیون، میکروفن و بلندگوی داخلی، باتری لیتیوم-یونی ۱۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و... از سایر ویژگی‌های این دوربین فیلمبرداری جدید است. این دوربین به زودی وارد بازار داخلی می‌شود.