خردکردن اپل به نام هنر

یک هنرمند با برداشتن تبر و اسلحه چندین نوع از محصولات شرکت اپل را خرد کرده یا آنها را زیر قطار گذاشته و بعد قطعات خردشده را در کنار هم قرار داده و از آنها عکاسی کرده است. به گزارش خبرگزاری مهر، مایکل تامپرت با گرفتن عکس‌هایی با وضوح تصویر بالا این امکان را برای مخاطب آثار هنری خود فراهم کرده تا جزئیات دستگاه‌های خرد شده را از نزدیک مشاهده کنند.

نتیجه این آثار هنری به شکل غریبی زیبا است و می‌تواند تحقق کابوس کسانی باشد که بیش از حد به تلفن‌های همراه یا تبلت‌های خود علاقه دارند.

تامپر همچنین درمیان این آثار به یک آی‌فون ۳ شلیک کرده است. تصویر دیگر نشان‌دهنده همان آی‌فون از پشت است که سوراخ‌های ایجاد شده براثر اصابت گلوله را نشان می‌دهد.چندین آی پاد ۸ گیگ نانو نیز در مسیر یک قطار تند رو قرار داده شده است و پس از آن قطعات آن در کنار هم قرار داده شده تا برای عکاسی آماده شوند. محتویات این آی پادها روی یک سطح سفید قرار گرفته شده تا تاثیر رنگ‌ها به خوبی نمایان شود.

شلیک به یک مک بوک ایر، خرد کردن آی پاد ۸ گیگی که تصویری شبیه به‌انسان با دستان گشوده به نظر می‌رسد بخشی از این نمایشگاه هنری را تشکیل داده است، اما شاید آزاردهنده‌ترین قسمت آن آی پدی باشد که توسط یک مشعل کوره ای لحیم کاری از بین رفته و شبیه یک سیاره بیگانه عجیب شده است.

تامپرت کار خود را به عنوان یک کارآموز چاپخانه آغاز کرد وی اکنون در سن فرانسیسکو آمریکا زندگی می‌کند.