یک اسپیکر کوچک و مقاوم

دنیای اقتصاد- اسپیکرهای پخش موسیقی با طراحی قابل حمل و جمع و جور در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در واقع علاقه‌مندان موسیقی دوست دارند در فضای بیرون از خانه و محیط کار و بدون دغدغه شارژ و آسیب دیدن اسپیکر، به موسیقی دلخواهشان گوش کنند. به همین دلیل، مدل‌های مختلف و متنوعی از اسپیکرهای قابل حمل بی سیم وارد بازار می‌شود. یکی از این محصولات جدید با نام Turtle Shell Rugged Boombox به تازگی به بازار معرفی و عرضه شده است که انتظار می‌رود توجه بسیاری از کاربران و خریداران را به خودش جلب کند.

این اسپیکر ساختار بی‌سیم داشته و بدنه آن کاملا در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. درست به همین دلیل هم امکان گوش دادن به موسیقی در فضای باز را بدون هیچ نگرانی برای کاربرانش فراهم می‌کند.

باتری این اسپیکر در هر بار شارژ امکان پخش مداوم موسیقی تا بیش از ۱۰ ساعت را دارد. این اسپیکر دارای گیره‌هایی ویژه برای نصب شدن روی دوچرخه یا حتس لباس کاربران است.

این اسپیکر مبتنی بر تکنولوژی ارتباطی بلوتوث بوده و از این طریق با دستگاه پخش‌کننده موسیقی مرتبط می‌شود. برد بلوتوث این دستگاه تا بیش از ۹ متر می‌رسد. طراحی این اسپیکر کاملا کوچک و سبک است تا حمل و جا‌به‌جایی آن برای کاربرانش راحت باشد. این اسپیکر در رنگ‌های متنوعی مانند سبز، صورتی، آبی، خاکستری و قرمز طراحی و تولید‌شده و قرار است به زودی با قیمت ۱۵۰ دلار روانه بازار شود.