حافظه‌های فلش جواهر نشان برای کاربران زیبا پسند

دنیای‌اقتصاد- این روزها اگرچه به دلیل افزایش قیمت‌ها، در بازار داخلی اکثر خریداران به ظاهر کالاهای الکترونیکی و دیجیتالی توجه چندانی ندارند، اما هستند گروهی از علاقه‌مندان به مد و طراحی‌های خاص که حاضرند بابت زیبایی ظاهر آنچه می‌خرند بهای هنگفتی بپردازند. همین موضوع و همچنین توجه علاقه‌مندان به مد و زیبایی تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی و دیجیتالی را به تولید کالاهایی با ظاهر خاص ولو با قیمت بالا مجاب کرده است.

یکی از کالاهایی که شاهد عرضه گسترده نمونه‌های فانتزی و زیبای آن در بازار هستیم، حافظه‌های فلش هستند. وسیله‌ای که اکثرا همه جا همراه کاربران خود هستند و همین موضوع باعث شده است که کاربران این وسیله به ظاهر آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اگر سری به بازار کامپیوتر و تجهیزات کامپیوتری و دیجیتال بزنید حتما شاهد عرضه نمونه‌های جواهر نشان و البته گران قیمت این کالاها در بازار هستید که معمولا نمونه‌های بدون مارک آن با قیمتی حدود ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

حافظه‌های جواهر نشان با برند معروف Swarovski هم اگرچه قیمت بالایی دارند، اما مورد توجه طیف کاربران زیباپسند قرار گرفته اند.یکی از جدیدترین مدل‌های حافظه‌های فلش که با کریستال‌های معروف شرکت Swarovski تزئین شده‌اند مدل

Key Ring jet Hematite است که در حقیقت کاربردی دوگانه دارد و نقش حافظه فلش و جاکلیدی را بازی می‌کند.

این فلش مموری که در ظرفیت حافظه ۱۶ گیگابایت معرفی شده است و از محصولات جدید و گران قیمت Swarovski است، دارای طراحی زیبایی است و از دو استیل ضدخش در طراحی و ساخت آن استفاده شده است.همچنین دو کهربای سیاه زیبا این حافظه فلش را مزین کرده است.این حافظه فلش با قیمتی حدود ۱۲۵ یورو معادل حدودی ۴۰۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

همچنین مدل Jet Hematite است که در اصل یک usb lock چند کاره است از نمونه‌های پرفروش و جدید حافظه‌های فلش Swarovski است. شما می‌توانید از این حافظه فلش، usb lock یا کول دیسک زیبا که ظاهری شبیه یک قفل کوچک دارد و مملو از کریستال‌های درخشان دارد، به جای یک مدال یا گردنبند استفاده کنید. یا از آن به عنوان آویزی زیبا برای کیف دستی خود استفاده کنید. همچنین می‌توانید کلیدهای کوچک خود را در قفل آن انداخته و از آن به عنوان یک کول دیسک جاسوئیچی زیبا استفاده کنید.

این حافظه فلش که در حافظه هشت گیگابایت و با کریستال‌های درخشان سفید به بازار عرضه شده است با قیمتی حدود ۹۵ یورو، معادل حدود ۳۰۵ هزار تومان به بازار عرضه شده است.