یک دوربین با بدنه‌ای از جنس منیزیم

بازار دیجیتال- مدل Lumix DMC-GH۳ از دوربین‌های جدید پاناسونیک در بازار داخلی است.

این دوربین که از سری دوربین‌های میکرو ۳/۴ است دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به حسگر CMOS با کیفیت ۲/۱۷ مگاپیکسل، تکنولوژی تشخیص چهره، تکنولوژی تشخیص لبخند، عکاسی سه‌بعدی و... است.

این دوربین که جنس بدنه آن از آلیاژ منیزیم است از فرمت‌هایRAW, RAW + Fine, RAW + Standard, Fine, Standard

MPO + Fine, MPO + Standard برای عکسبرداری استفاده می‌کند. این دوربین همچنین قابلیت فیلمبرداری با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و با کیفیت FULL HD را دارد. همچنین قابلیت ضبط صدا به صورت استریو را دارد.

لنز این دوربین هم قابلیت زوم اپتیکال در حین فیلمبرداری را دارد و در مورد بخش عکاسی این دوربین ذکر این نکته لازم است که حداکثر سرعت شاتر این دوربین یک به ۴۰۰۰ ثانیه و حداقل سرعت آن ۶۰ ثانیه است.

تجهیز به فلاش داخلی بالاجهنده با برد ۱۲ متر، صفحه نمایش ۳ اینچی از نوع چرخنده با وضوح تصویر ۶۱۴۰۰۰ پیکسل، تجهیز به چشمی الکترونیکی با ۱۰۰ درصد میدان دید و... از سایر ویژگی‌های این دوربین تازه وارد از خانواده پاناسونیک است.

در مورد ورودی و خروجی‌های این دوربین نورسیده هم باید بگوییم که Lumix DMC-GH۳ به خروجی HDMI، خروجی تلویزیون، خروجی USB، Pict Bridge، میکروفون و اسپیکر داخلی، باتری لیتیوم یونی با توانایی شارژدهی تا ۵۴۰ عکس و... مجهز است و در ضمن از کارت‌های حافظهSD/SDHC/SDXC پشتیبانی می‌کند. این دوربین ۵۵۰ گرمی به زودی میهمان بازار داخلی خواهد شد.