‌موتورولا به تازگی دو گوشی جدید با نام‌های Electrify ۲ XT۸۸۱ و Photon Q ۴G LTE معرفی کرده که از پردازنده دوهسته‌ای و صفحه نمایش بزرگ برخوردارند. ‌Electrify ۲ XT۸۸۱ جدیدترین گوشی موتورولا است که به پردازنده دوهسته‌ای ۲/۱ گیگاهرتزی مجهز شده و از دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی صفحه نمایش ۳/۴اینچی لمسی خازنی دارد که وضوح تصویر صفحه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در مقابل خراشیدگی مقاومت دارد.

این گوشی از سرویس‌های شبکه CDMA و GSM بهره می‌برد و با شبکه‌های چین سازگار است.

ضخامت این گوشی فقط ۴/۸ میلیمتر است، بنابراین در رده گوشی‌های باریک دنیا قرار می‌گیرد.

یکی از خصوصیات این گوشی که ممکن است برای بسیاری از کاربران جالب نباشد، پشتیبانی نکردن از کارت حافظه microSD است، اما از ۸ گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت RAM بهره می‌برد که ظرفیت معمولی است.

پشتیبانی از اتصالات GPRS، EDGE، HSDPA، Wi-Fi، بلوتوث v۴.۰ با A۲DP و microUSB v۲.۰ از دیگر امکانات این گوشی به شمار می‌رود.

دوربین XT۸۸۱ هم ۸ مگاپیکسلی است و می‌توان تصاویری با وضوح ۲۴۴۸×۳۲۶۴ پیکسل با قابلیت نشان‌گذاری مکانی و زمانی، تشخیص صورت و تثبیت کننده تصویر ثبت کرد. امکان ضبط ویدئو هم با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل وجود دارد. پردازنده گوشی ۲/۱ گیگاهرتزی دوهسته‌ای TI OMAP ۴۴۳۰ است و از پردازشگر گرافیکیPowerVR SGX۵۴۰ بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به رادیو FM با RDS، فایل‌های صوتی و تصویری MP۳/WAV/WMA/AAC+ و MP۴/WMV/H.۲۶۳/H.۲۶۴ اشاره کرد.این گوشی با همه سرویس‌های شبکه CDMA، GSM، HSDPA و LTE سازگار است.

این گوشی دارای صفحه کلید کامل QWERTY است که به شکل کشویی در کنار گوشی تعبیه شده است بنابراین ضخامت و وزن گوشی هم افزایش پیدا کرده است.

ضخامت این گوشی ۷/۱۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۰ گرم است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از سرویس‌های GPRS، Wi-Fi، بلوتوث v۴.۰، microUSB و فناوری NFC اشاره کرد. دوربین این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است و می‌توان تصاویری با وضوح ۲۴۴۸×۳۲۶۴ پیکسل با قابلیت نشان‌گذاری مکانی و زمانی، تشخیص صورت و تثبیت کننده تصویر ثبت کرد. امکان ضبط ویدئو هم با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل وجود دارد.

دوربین ثانویه گوشی هم قادر است تصاویر ویدئویی را با کیفیت HD نمایش دهد.