دنیای‌اقتصاد- کولر مستر جدیدترین کیس خود را در پلت‌فرم Mini ITX معرفی کرد. این کیس مدرن برای سیستم‌های HTPC برای قرارگیری در اتاق نشیمن یا به عنوان سرور به خاطر قابلیت نصب ۵ هارددیسک یا SSD مناسب خواهد بود. این کیس با ابعاد مینیاتوری برابر با ۰/۲۴ × ۲۰.۷ × ۴۰.۱ سانتی‌متر می‌تواند در کنار یک تلویزیون LED به عنوان سیستمی برای استفاده مالتی مدیا و سینمای خانگی مورد استفاده قرار گیرد و با توجه به طراحی ویژه و انحصاری و ابعاد کوچک، کیس Elite ۱۲۰ Advanced می‌تواند در درون خود از منبع تغذیه‌های ATX و کارت‌های گرافیکی با طول زیاد مانند کارت‌های گرافیک HD ۷۹۹۰ یا GTX۶۹۰ پشتیبانی کامل به‌عمل آورد.

همچنین قابلیت نصب یک درایو نوری بلوری یا دی وی دی رایتر ۲۵/۵ اینچی برای کاربر فراهم شده است و درگاه‌هایی مانند USB ۳.۰ ،USB ۲.۰، هدفون و اسپیکردر پنل جلو برای کاربر فراهم شده است.

قابلیت نصب و فضای کافی برای نصب ۵ عدد هارددیسک یا SDD این امکان را به کاربر خواهد داد تا تمام محتوای دیجیتال خود از قبیل فیلم و موسیقی و سریال‌های تلویزیونی خود را بدون هیچ دغدغه‌ای برای تماشا در کنار خود داشته باشد.

این کیس با آنکه در دسته کیس‌های Mini-ITX قرار می‌گیرد، ولی امکان نصب قطعات با استاندارد ATX را در خود دارا می‌باشد و همانطور که گفته شد علاوه بر قرارگیری منبع تغذیه با ابعاد ساخت ATX فضای کافی برای نصب خنک‌کننده پردازنده و همچنین نصب ۳ عدد فن در آن تعبیه شده است که علاوه بر خنک‌سازی و تهویه مناسب هوا در درون کیس بدون صدا و نویز عمل کرده و مزاحم کاربر نمی‌شود، جنس پنل جلوElite ۱۲۰ Advanced از آلیاژ آلومینیوم و قطعات پلیمر بوده و جنس بدنه آن از آلیاژ استیل ساخته شده است که ظاهری شیک، مدرن و به روز دارد. محصولات کولرمستر از طریق شرکت دریا کامپیوتر در ایران گارانتی و عرضه می‌شود.