اسپیکر عظیم الجثه و پرقدرت

بازار دیجیتال- طرفداران موسیقی معمولا ترجیح می‌دهند موسیقی دلخواهشان را با کیفیت بهتری گوش کنند و به همین دلیل هم همیشه به دنبال پخش‌کننده‌ها و اسپیکرهای پرقدرت هستند، اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید بهتر است بدانید که یک اسپیکر پرقدرت و عظیم به‌تازگی به بازار معرفی شده است. این اسپیکر که با iNuke Boom به بازار معرفی شده، برای استفاده با دستگاه‌های دیجیتال شخصی اپل یعنی iPod، iPhone و iPad طراحی و تولید شده است.

این اسپیکر حدود ۳۰۰ کیلوگرم وزن داشته و طول و عرض آن به ترتیب برابر ۱/۲ متر و ۲/۴ متر است. با این اوصاف باید فکر جابه‌جایی این اسپیکر بزرگ را از سرتان بیرون کنید و به گوش دادن به یک موسیقی با کیفیت در خانه رضایت بدهید.

این دستگاه قابلیت پخش صدا به صورت استریو و با کیفیت ۱۰ هزار وات را دارد که این میزان بیش از ۱۳۰ دسیبل بیشتر از اسپیکرهای معمولی است.

آستانه درد و شنوایی عادی حداکثر تا ۱۲۰ دسیبل است، بنابراین هنگام گوش دادن به این اسپیکر بهتر است مراقب گوش‌هایتان باشید.

دستگاه‌های دیجیتال هوشمند اپل می‌توانند داخل داکت ویژه این دستگاه قرار گرفته و همزمان با پخش موسیقی، شارژ هم بشوند.

دستگاه‌های دیجیتال دیگر هم می‌توانند با استفاده از بلوتوث با این اسپیکر بزرگ هماهنگ شده و کار بکنند.

این اسپیکر همچنین دارای دو ساب ووفر بزرگ ۱۸ اینچی بوده و از سه بلندگوی داخلی هم بهره می‌برد.

اگر به داشتن این محصول دیجیتال عظیم الجثه علاقه‌مند شده‌اید، بهتر است بدانید که برای خرید آن باید ۳۰ هزار دلار هزینه کنید.