بازار دیجیتال- در بازار پررونق محصولات و دستگاه‌های دیجیتال شخصی که در سال‌های اخیر با ورود موبایل‌های هوشمند و تبلت‌های چند رسانه‌ای داغ‌تر هم شده است، لوازم جانبی جایگاه خاصی پیدا کرده‌اند.

در واقع دیگر این روزها هر خریدار بعد ازخرید موبایل هوشمند مورد نظرش بلافاصله به دنبال لوازم جانبی مورد نیاز آن می‌گردد.
بازار لوازم جانبی حالا آنقدر رشد کرده است که دیگر به عنوان یک بازار لوکس حتی در میان کاربران و خریداران کشورهای در حال توسعه هم پذیرفته شده است.
درست به همین دلیل هم هست که شرکت‌های زیادی در این سال‌ها تاسیس شده‌اند که در زمینه طراحی و تولید قاب موبایل‌های هوشمند یا کیس‌های ویژه انواع تبلت فعالیت می‌کنند. این بازار حالا آنقدر دقیق و جذاب شده است که جزئیات بیشتری را هم در خودش جای می‌دهد.
اگر باورتان نمی‌شود بهتر است این مطلب را بخوانید و با یک نسل جدید از لوازم جانبی یعنی سرپوش‌های پورت هدفون آشنا شوید.
این سرپوش‌ها به راحتی با قاب‌های مختلف هماهنگ می‌شوند و به خاطر طراحی متفاوت و منحصر به فردشان می‌توانند نظر بسیاری از کاربران و خریداران به خودشان جلب کند.
آنها روی پورت‌های استاندارد ۳/۵ میلی‌متر هدفون قرار می‌گیرند و از نفوذ گرد و خاک و وارد شدن آسیب‌های مختلف به آنها جلوگیری می‌کنند.


همبرگر: این درپوش کوچک و وسوسه برانگیز می‌تواند با یک قاب نارنجی یا زرد هماهنگ شود. قیمت آن ۵ دلار است.


رزهای رنگارنگ: این رزها احتمالا توجه کاربران خانم را به خودشان جلب می‌کنند.
این درپوش جالب در رنگ‌های متنوع صورتی، بنفش، نارنجی و آبی طراحی شده‌اند و با قیمت 4 دلار به فروش می‌رسند.


پیچ نقره‌ای: این سرپوش هم می‌تواند مورد توجه کاربران فنی قرار بگیرد. اگر جزو این دسته از کاربران هستید، باید برای خرید آن 4 دلار هزینه کنید.

پاپیون قرمز: این هم برای کاربران کوچک آن هم از نوع دختر؛ یک پاپیون کوچک قرمز روی گوشی موبایل که قیمت آن تنها ۳ دلار است.


گربه‌ای روی گوشی: طرفداران و علاقه‌مندان به گربه‌ها هم می‌توانند با هزینه ۶ دلار این گربه دوست داشتنی را مهمان موبایل‌های هوشمند خودشان بکنند.


گرامافون: این هم برای طرفداران موسیقی؛ یک گرامافون قدیمی و جالب که قیمت آن تنها ۹/۵ دلار است.


کیک توت فرنگی: در طعم‌های مختلف با قیمت ۴ دلار روی گوشی موبایل شما قرار می‌گیرد.
تاج پادشاهی: اگر عاشق گوشی‌تان هستید و معتقدید پادشاه گوشی‌هاست می‌توانید با قیمت 8/5 دلار این تاج را بر سرش بگذارید.