هدفون‌های با کیفیت با طراحی مدرن

بازار دیجیتال- اگر از طرفداران موسیقی هستید و به دنبال یک هدفون خوب و با کیفیت هستید، این خبر را بخوانید. دو هدفون جدید با نام‌های Phiaton Moderna و Bridge به بازار معرفی شده‌اند. این هدفون‌ها که در رنگ‌های مشکی و قرمز طراحی شده‌اند، می‌توانند نظر اغلب کاربران را به خودشان جلب کنند.

هدفون تو گوشی Phiaton Moderna ساختار سبکی داشته و مجهز به سیستمی برای سازگاری با آستانه شنوایی انسان است تا به این ترتیب به گوش کاربران آسیبی وارد نشود. نکته جالب برای کاربران وسواسی اینکه این هدفون همراه با ابزار مخصوصی برای پاک کردن به بازار عرضه می‌شود.

هدفون بزرگ Bridge هم دارای بدنه‌ای از ترکیب آلومینیوم و چرم بوده و طراحی جالب و متفاوتی دارد. این هدفون طراحی آکوستیک داشته و مجهز به یک میکروفن هم هست. این دستگاه می‌تواند با انواع موبایل‌های معمولی و هوشمند هماهنگ شده و امکان استفاده از آنها را به صورت دست آزاد به کاربرانشان بدهد. اگر به داشتن این هدفون‌های جدید علاقه‌مند شده‌اید باید بدانید که مدل Phiaton Moderna در ماه آگوست آینده و با قیمت ۱۵۰ دلار به بازار عرضه می‌شود و مدل Bridge هم از ماه نوامبر آینده روانه بازار می‌شود با این حال، اما قیمت مدل آخر هنوز اعلام نشده است.