محصولات جدیدکولر مستر معرفی شدند

بازار دیجیتال- کولر مستر سری جدیدی از پاورهای بدون صدای خود را با نام سایلنت پرو پلاتینیوم با استاندارد جدید ۸۰ پلاس پلاتینیوم معرفی کرد. در این استاندارد جدید راندمان پاور در ۵۰ درصد لود سیستم بالای ۹۲/۵ درصد ودر ۱۰۰ درصد تحت فشار و لود کامل راندمانی برابر با ۹۰ درصد خواهد داشت که از جمله مزایای آن می‌توان به کاهش هزینه برق مصرفی و تولید گرمای کمتر اشاره کرد. با توجه به قطعات بسیار مرغوبی که در این سری از پاورها به کار گرفته شده است و هزینه ساختی که این پاورها دارند، می‌توان به‌راحتی گفت که قیمت آنها بالا بوده و برای کاربران حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و همانطور که در سایت ۸۰plus.org نیز به ثبت رسیده است فعلا دو مدل ۱۰۰۰ واتی و ۵۵۰ واتی از این پاور تولید شده است.

همچنین کولر مستر از کیس‌های جدید و کیس‌های قدیمی خود با چهره تازه و قابلیت‌های به‌روز شده پرده‌برداری کرده است. کیس Storm Stryker با ظاهری جدید با رنگ بدنه سیاه و پنل مشکی که بیشتر شبیه یک زره پوش و تانک پیشرفته است یکی از کیس‌های جدید این برند است.

در زمینه خنک‌کننده‌ها هم کولر مستر دو خنک کننده بر پایه مایع به نام‌های Eisberg ۱۲۰ و Eisberg ۲۴۰ را ارائه کرده است. از جمله تفاوت‌های آنها می‌توان به ابعاد رادیاتور و فن ۱۲۰ میلی متری اضافی که روی مدل ۲۴۰ Eisberg یافت می‌شود اشاره کرد.این دو خنک‌کننده پردازنده، پشتیبانی کاملی از سوکت موجود در مادربوردهای پردازنده‌های اینتل به‌عمل می‌آورند و قرار است تا یک ماه دیگر به بازار عرضه شود.