گیرنده دیجیتال پرفروش مارشال

بازار دیجیتال- دستگاه ME-۵۰۲۱ مارشال از گیرنده‌های دیجیتال پرفروشی است که به شما کمک می‌کند که شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی ایران را به صورت دیجیتال و با کیفیتی بسیار فراتر از آن چیزی که آنتن‌های آنالوگ RF ارائه می‌دهند، دریافت کنید. از لحاظ طراحی، ME-۵۰۲۱ کاملا شبیه دستگاه‌های پخش کننده DVD دیگر است، طراحی بسیار باریک و جمع و جوری داشته و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. این دستگاه مجهز به شیار مربوط به DVD و CD، کلید‌های کنترل، سنسور کنترل از راه دور، صفحه نمایش LED و درگاه USB و همچنین پورت‌های RF و HDMI و... است.سایر ورودی‌ها و خروجی‌های صوتی و تصویری آن نیز در پشت دستگاه قرار دارند.

این دستگاه یک مرکز مالتی مدیای بسیار قدرتمند نیز هست. ME-۵۰۲۱ امکان پخش فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های AVI، DivX، MKV و MP۴ را دارد. همچنین می‌تواند فایل‌های صوتی با فرمت‌های MP۳، WMA و AAC را پخش کند.

یکی از نقاط قوت اصلی این دستگاه، بخش نرم‌افزاری آن است. نرم‌افزار استفاده شده روی این دستگاه به طور کامل از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند به همین دلیل کار کردن با آن بسیار راحت و لذت بخش است. در ضمن این دستگاه به تله تکست فارسی نیز مجهز است که با فشار دادن کلید TTX موجود روی کنترل آن فعال می‌شود.

Marshal ME-۵۰۲۱ قابلیت پخش انواع سی‌دی ها و دی‌وی‌دی‌ها را دارد. کافی است دی‌وی‌دی یا سی‌دی مورد نظر را در دستگاه قرار دهید، تا دستگاه پس از چند ثانیه آن را به طور خودکار پخش کند. به علاوه این دستگاه قابلیت استخراج فایل‌های صوتی را از دیسک‌های Audio دارد. برای این کار کافی است دیسک Audio را داخل دستگاه قرار داده و یک فلش USB به دستگاه متصل کنید. سپس با استفاده از گزینه Ripping می‌توانید فایل‌های صوتی را از دیسک خارج کرده و روی فلش USB ذخیره کنید.

کنترل ME-۵۰۲۱ هم تمام کلیدهای کنترلی دستگاه را شامل می‌شود.

در نهایت می‌توان گفت که اگر به دنبال یک دستگاه همه کاره و کم حجم هستید که نه تنها شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی را با بهترین کیفیت دیجیتال گرفته، بلکه جایگزین پخش کننده DVD و CD شما نیز شود، ME-۵۰۲۱ انتخاب خوبی است.

به طور کلی امکان دریافت شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی با کیفیت بالا،قابلیت پخش انواع DVD و CD،تجهیز به خروجی HDMI برای اتصال به تلویزیون‌های HDTV،تجهیز به درگاه USB برای اتصال فلش و هارد اکسترنال، امکان ضبط از تلویزیون روی فلش یا هارد اکسترنال، امکان استخراج دیسک‌های صوتی (Audio Disk)،پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری، پشتیبانی نرم‌افزاری کامل از زبان فارسی، تجهیز به تله تکست فارسی و... از نقاط قوت این دستگاه است.

این دستگاه با قیمت ۱۰۹ هزار تومان به بازار عرضه شده است.