معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: پیش از شروع امسال اپراتور سوم تلفن همراه تیم‌های خود را در بیشتر مراکز استان‌ها فعال کرده و پوشش‌دهی در استان‌های دیگر را در دست کار دارد. حسن رضوانی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت سیم‌کارت‌های اپراتور سوم اظهار کرد: در حال حاضر این اپراتور دارای ۱۰هزار سیم‌کارت واگذار شده است که این تعداد واگذاری تنها در تهران و البرز انجام شده است.

رضوانی افزود: اخیرا شاهد راه‌اندازی پوشش استان‌های قم و مشهد بودیم و هفته جاری ۵ مرکز استان دیگر نیز راه‌اندازی می‌شود و امید می‌رود در شهریورماه هم ۲۱ استان پوشش و راه‌اندازی شود. معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره واگذاری سیم‌کارت‌های رایتل و وقفه انجام شده در توزیع این سیم‌کارت‌ها اظهار کرد: در مرحله اول واگذاری و پوشش سیم‌کارت‌های این اپراتور، تنها پوشش در تعهدات آنها بود که اکنون به دنبال انجام این خدمات هستند.

وی ادامه داد: طبیعی است ادامه و توسعه شبکه و فعالیت‌هایشان از محل درآمدها امکان‌پذیر است و اکنون مسائل فنی برای واگذاری در حال برطرف شدن است و از ماه آینده واگذاری‌شان سرعت پیدا خواهد کرد. رضوانی درپایان درباره شکایت‌های مطرح شده از سوی مشترکان این اپراتور گفت: تاکنون شکایتی نبوده و هنوز تعداد سیم‌کارت‌ها در آن حدی نیست که شاکی زیادی داشته باشند.