عرضه یک مانیتور باریک از AOC

بازار دیجیتال- این روزها گویا تب استفاده از کالاهای باریک و فوق‌باریک همه‌گیر شده است و به همین دلیل اکثر شرکت‌های تولیدکننده به سراغ نمونه‌های باریک و نازک که حجم و وزن کمی دارند رفته و به همین دلیل هر روز شاهد عرضه نمونه‌های جدیدتری در این زمینه به بازار هستیم. شرکت AOC هم یک مانیتور باریک جدید به بازار معرفی کرده است. این مانیتور جدید Aire iPlay، از سری باریک است و از وضوح بالایی هم برخوردار است.

این مانیتور ۲۳ اینچی فوق باریک دارای یک داک اسپیکر مخصوص آی‌فون یا آی‌پاد است که به‌طور مستقیم می‌تواند این دستگاه را در جلو چشمان کاربر شارژ کند و کاربر می‌تواند حین شارژ شدن دستگاه به موسیقی مورد نظر خود گوش کند.

این مانیتور ۲۳ اینچی Aire iPlay که باریک است دارای ضخامت ۹/۱۲ میلیمتر است. از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توان به نسبت ابعاد ۱۶:۹ و رزولوشن Full HD ۱۰۸۰p به همراه نسبت کنتراست دینامیک ۵۰.۰۰۰.۰۰۰:۱ اشاره کرد. زمان پاسخگویی صفحه نمایش نیز دو میلی‌ثانیه است. مانیتور جدید AOC همچنین دارای ورودی HDMI و اسپیکرهای ۱۰واتی است که دارای سیستم صوتی SRS Premium sound است.

این مانیتور جدید همچنین دارای یک منو OSD گرافیکی است که می‌توان با استفاده از یک نرم‌افزار iMenu یکپارچه به‌طور مستقیم از طریق ماوس با آن کار کرد. مانیتور Aire iPlay دارای یک رابط کاربری +Screen است که می‌تواند صفحه نمایش را به چهار بخش تقسیم کند تا به انجام کارهای مختلف کمک نماید. قیمتی که برای این مانیتور در نظر گرفته شده است ۲۷۹ دلار است.