شرکت ایسوس یک تبلت حرفه‌ای و جدید معرفی کرده است که توجه بسیاری از کاربران تبلت را به خود جلب کرده است.این تبلت کهTransformer Pad Infinity نام دارد در دو مدل TF۷۰۰T و TF۷۰۰KL به بازار معرفی شده است. این محصول که از خانواده Transformer این شرکت است امکان نصب روی صفحه‌کلید و همچنین استفاده به صورت مجزا را دارد. ایسوس برای پوشش سطح بیشتری از بازار با کمی تغییرات در مشخصات فنی، محدوده قیمت مناسبی را ایجاد کرد. در مدل TF۷۰۰T که به wi-fi هم مجهز است، از پردازنده چهار هسته‌ای nvidia Tegra ۳ استفاده شده است که این پردازنده مجهز به پردازنده گرافیکی مجتمع است. وظیفه این پردازنده هم پردازش اطلاعات در تبلت است.

ایسوس در این تبلت جدید و حرفه‌ای از صفحه نمایشی ۱/۱۰ اینچی با استاندارد Super IPS+ و حداکثر دقت ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند که با وجود این صفحه نمایش تصاویر با دقت و کیفیت بهتری پخش می‌شود. در مورد مدل بعدی هم باید بگوییم که ایسوس در مدل TF۷۰۰KL) ۳G/LTE)از پردازنده Qualcomm ۸۹۶۰ Snapdragon S۴ استفاده کرده است. این تبلت‌ از یک گیگابایت حافظه داخلی و سیستم‌عامل آندروید نسخه ۴ بهره می‌برد. امکانات ارتباطی این دستگاه شامل کارت شبکه بی‌سیم نسل n و بلوتوث نسخه چهار است.

در مدل Wi-Fi از ظرفیت‌های حافظه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت، استفاده شده است اما در نسخه LTE فضای ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایت هم به جز دو مورد دیگر وجود دارد. عمر باتری در این دستگاه ۱۰ ساعت با باتری داخلی تبلت و ۱۶ ساعت همراه با Dock است. از دیگر امکانات ارتباطی این دستگاه می‌توان به پورت mini HDMI و پورت USB۲ اشاره کرد.