بازار دیجیتال- اسپیکر از دسته کالاهایی است که در بازار داخلی تنوع بالایی از نظر برند، مدل، قیمت و... دارد و همچنین برندهای متفرقه هم در بازار این کالا کم نیستند.

به گفته فعالان بازار، در بازار این کالا با وجود عرضه نمونه‌های بدون مارک یا با مارک‌های متفرقه شاهد موفقیت برندهای مطرح مانند فراسو، edifire،genius ،micro lab و... هستیم. آنها می‌گویند در بین برندهای موجود در بازار edifire،probit ، microlab و... از پرفروش‌های بازار هستند.
براساس اعلام باشگاه فعالان بازار آی سی تی هم، در بازار اسپیکر برندهای edifire ، farassoo، probit -microlab و... از برندهای پرمخاطب بازار هستند که در این بین edifire با کسب 9/25 درصد از سهم محبوبیت بازار در هفته دوم خرداد ماه سال 91 توانسته است مقام نخست محبوب‌های بازار را به خود اختصاص دهد. این درحالی است که سهم محبوبیت اسپیکر‌های این برند در هفته نخست آذرماه سال 90 در حدود 9/18 درصد بوده است.
پس از این برند هم فراسو با کسب ۶/۱۴ درصد از سهم محبوبیت بازار توانسته است رتبه دوم محبوب‌های بازار اسپیکر را به خود اختصاص دهد. این درحالی است که سهم محبوبیت برند فراسو در بازار اسپیکر، در هفته نخست آذر ماه سال ۹۰ در حدود ۴/۲۱ درصد بوده است که مقایسه این اعداد و ارقام نشان‌دهنده کاهش میزان تقاضا برای اسپیکر‌های این برند طی شش ماه اخیر است.
probit-microlab هم در رتبه سوم محبوب‌های بازار اسپیکر ایستاده است. سهم محبوبیت این برند در هفته دوم خردادماه سال 91 در حدود 1/14 درصد بوده است که در مقایسه با هفته نخست آذرماه سال 90 که سهم محبوبیت این برند 3/18 درصد بوده است شاهد کاهش میزان محبوبیت هستیم.
genius،creative و microlab با گارانتی غیر از پروبیت هم از برندهای دیگری هستند که در بازار اسپیکر در ردیف محبوب‌ها قرار گرفته‌اند که سهم محبوبیت اسپیکر genius در هفته دوم خردادماه سال ۹۱ در حدود ۵/۱۱ درصد، سهم محبوبیت برند creative در حدود ۱۱ درصد و سهم محبوبیت برند microlab با گارانتی غیر از پروبیت هم ۹/۵ درصد است.