ایسوس یک محصول شبکه جدید معرفی کرد

بازار دیجیتال- ایسوس محصولی در زمینه شبکه به بازار ارائه کرده است که دارای پردازنده دو هسته‌ای برای مدیریت اطلاعات‌ و اینترنت است. N۵۵U نمونه‌ای از این دستگاه‌ها است که برای مدیریت اینترنت و حجم بالای اطلاعات داخل شبکه طراحی شده است. این محصول تازه وارد ایسوس مجهز به پردازنده دو هسته‌ای و ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی برای مدیریت بهتر و بی‌نقص اطلاعات است، اما این تنها به دلیل وجود پردازنده این محصول به دست نیامده است و وجود شبکه بی‌سیم دو بانده در این محصول با حداکثر سرعت انتقال ۶۰۰ مگابیت در ثانیه و سه آنتن خارجی دو دسی‌بل برای پوشش بهتر محیط توانسته این محصول را به یک غول تبدیل کند. این محصول مانند دیگر محصولات جدید شبکه ایسوس مجهز به فناوری Ai Radar است که این فناوری بر اساس موقعیت کامپیوتر‌های موجود در محیط و فاصله‌ها آن سیگنال انتقالی را بهینه می‌کند.

از آن جایی که N۵۵U یک روتر و مودم ADSL است ایسوس برای راه‌اندازی راحت‌تر اینترنت روی این دستگاه از (Quick Internet Setup) ا QIS استفاده کرده است که در چند مرحله می‌توانید تنظیمات مربوط به سرویس ADSL خود را انجام دهید.

علاوه بر این وجود قابلیت مدیریت پهنای باند و همچنین بهینه‌سازی بهتر بسته‌های اطلاعات انتقالی توسط مودم باعث بهبود کارآیی در این دستگاه شده است. این دستگاه دارای امکانات ارتباطی خوبی است که از جمله آن می‌توان به چهار پورت LAN گیگا بیتی و دو پورت USB نسخه دو (برای نصب پرینتر و هارددیسک و به اشتراک‌گذاری آنها در شبکه) اشاره کرد. با وجود پشتیبانی از فناوری DLNA و وجود پورت USB امکان به اشتراک‌گذاری اطلاعات برای کاربرانی که در شبکه وجود دارند، ممکن است. در این حالت به راحتی می‌توانید ویدئو‌های مورد علاقه خود را از روی کامپیوتر به راحتی مشاهده کنید.