گروه بنگاه‌ها- «ضیافتی مجازی برای احساسات بصری»، شعاری بود که AOC، امسال برای رونمایی از مانیتور LED بیست‌وسه اینچ AIRE BLK e۲۳۴۳FK خود در نمایشگاه CES ارائه داد و طبق پیش‌بینی‌ها، به محض ورود به بازار، به حدی این محصول، چشمان بازدیدکنندگان را به خود خیره کرد که بعضی از کارشناسان معتقدند تکنولوژی به روز این محصول، کاملا در سایه زیبایی مسحورکننده‌اش قرار گرفته است. این محصول جدید AOC که با برخورداری از طراحی بسیار زیبا و مدرن در کنار ظاهری ساده و باریک و در عین حال شیک، این روزها توانسته است نگاه بسیاری از خریداران را در ویترین‌های نمایشگاهی و فروشگاهی به خود جلب کند، صفحه‌ای عریض با امکان نمایش هزاران اپلیکیشن، سند و تصویر با کیفیت بالا داشته و به نام WLED نیز شناخته می‌شود. نسبت کنتراست دینامیک این مانیتور ۵۰.۰۰۰.۰۰۰:۱ بوده و کلیه استانداردهای زیست‌محیطی Gold Certified Green، EPEAT Conscious (GCGC) Packaging را به دلیل مصرف پایین انرژی و همچنین برخورداری از نرم‌افزار e-Saver که خود، کاهنده مصرف انرژی در حالت‌های خاموش یا غیرفعال است، اخذ کرده است.

این محصول مدرن دارای شمایل مشکی پیانویی است. e۲۳۴۳FK با استفاده از فناوری Screen+ که یک نرم‌افزار تقسیم‌کننده صفحه نمایش به چهار بخش است، برای انجام همزمان چندین کار متنوع بر روی یک مانیتور کاربرد دارد، این نرم‌افزار به کاربر این امکان را می‌دهد که در حین کارهایش همزمان ایمیل خود را چک کند یا جدیدترین اخبار روز را پیگیری نماید.

به این ترتیب کاربر در کنار پنجره کاری‌اش می‌تواند چت تصویری یا نوشتاری داشته یا به شبکه اجتماعی مورد علاقه خود سر بزند. از ویژگی‌های دیگر این مانیتور که در راستای جلوه زیبایی‌شناختی آن است، تنظیم زاویه دید از ۱۷۰ درجه افقی تا ۱۶۰ درجه عمودی است که به آن قابلیت نصب بر روی دیوار با زاویه‌های مختلف را می‌دهد به صورتی که در حالت نصب به شکل شیب‌دار نیز، تنها با لمس کلید tilt، تصویر حالت ایستای واقعی خود را پیدا کرده و به کاربر امکان نمایش تصویر در فضای محدود را خواهد داد. لازم به یادآوری است که دکمه‌های روشن/ خاموش و تنظیم تصویر این مانیتور همراه با سیم‌های رابط آن در قسمت پایه قرار دارند و به این محصول زیبایی بیشتری می‌بخشند.