تبلت بزرگ 22 اینچی

بازار دیجیتال- بازار انواع تبلت‌های چندرسانه‌ای در سال‌های اخیر رونق خوبی پیدا کرده است تا جایی که شرکت‌های تولیدکننده برای کسب سهم بیشتر از این بازار به دنبال ارائه سرویس‌ها و قابلیت‌های متفاوت و منحصر به فرد روی محصولاتشان هستند. در این میان نمایشگرها به عنوان یکی از بخش‌های مهم و کاربردی تبلت‌ها، رابط کاربری این محصولات هستند و به این دلیل اهمیت زیادی دارند. شاید به همین دلیل هم هست که شرکت ViewSonic برای جلب توجه کاربران و خریداران به فکر طراحی و تولید تبلتی با نمایشگر بزرگ افتاده است. این شرکت قرار است به زودی تبلت جدیدش را با نمایشگر بزرگ ۲۲ اینچی به بازار معرفی کند.

این شرکت که به خاطر ساخت تلویزیون‌های لمسی و مانیتور در بازارهای جهانی شناخته می‌شود از معرفی نمونه اولیه تبلت‌های سری Touch and Connect این شرکت خبر داده است. اولین محصول این سری هم یک تبلت ۲۲ اینچی است که فعلا با نام Smart Business Tablet Monitor شناخته می شود.

این تبلت مبتنی بر سیستم عامل آندروید نسخه ۴ است و از سرویس رایانش ابری جدیدی هم بهره می‌برد. علاوه بر این گویا تبلت جدید WieSonic می‌تواند با پروژکتورهای لیزری جدید این شرکت و بیلبوردهای الکترونیکی هماهنگ شود. با این همه برای اطلاع بیشتر از جزئیات فنی و قیمت این تبلت بزرگ باید تا ۱۶ خرداد و زمان برگزاری نمایشگاه Computex تایوان منتظر بمانید. این تبلت جدید و متفاوت قرار است برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی و معرفی شود.