این وب‌سایت گزارشی از متوسط سرعت اینترنت ثابت و موبایل جهان در سپتامبر ۲۰۲۱ میلادی را منتشر کرده است. طبق این گزارش متوسط سرعت اینترنت موبایل جهان در نهمین‌ماه میلادی ۳۵/ ۶۱ و متوسط اینترنت ثابت جهان ۲۵/ ۱۱۳مگابیت بر ثانیه بوده است.

این درحالی است که ‌ماه گذشته میلادی در آگوست۲۰۲۱ (یک‌ماه قبل) متوسط سرعت اینترنت موبایل جهان ۷۴/ ۵۶ و متوسط اینترنت ثابت ۲۴/ ۱۱۰ مگابیت برثانیه بوده است. نگاهی به این آمار نشان‌دهنده رشد متوسط سرعت اینترنت ثابت و موبایل در‌ماه سپتامبر است؛ به عبارت دیگر برای دومین‌ماه متوالی سرعت اینترنت ثابت و موبایل جهان رشد کرده است.

در نهمین‌ماه ۲۰۲۱ میلادی متوسط سرعت موبایل ایران ۴۸/ ۳۵مگابیت برثانیه و ایران در رده‌بندی کشورهای با بیشترین سرعت اینترنت موبایل در جایگاه ۷۱ قرار دارد. این آمار نشان‌دهنده رشد ۹پله‌‌ای ایران نسبت به ‌ماه قبل در فهرست مذکور است. از سوی دیگر متوسط سرعت اینترنت ثابت ایران ۳۶/ ۲۱مگابیت برثانیه اعلام شده و کشور در رده ۱۳۷ فهرست کشور‌هایی با بیشترین سرعت اینترنت ثابت قرار دارد. به‌طور دقیق‌‌تر در این رده‌بندی جایگاه ایران نسبت به‌ماه قبل ۳ پله سقوط کرده است.