شکایت از اپراتورها و سرعت اینترنت؛ در صدر پیامک‌های گلایه‌آمیز مردم

آذری جهرمی در آخرین ساعات وزارت خود، در پستی اینستاگرامی نوشت: پیامک‌ها در کنار شبکه‌های اجتماعی، پنجره ارتباط مستقیمی بین شما و من بود. گزارش فوق از آمار دستورات شما از طریق کانال پیامکی است که تلاش کردم عمده‌ آنها را پیگیری کنم.  بر اساس فهرست منتشر شده از سوی آذری‌جهرمی بیشتر میزان پیام‌های ارسالی به وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به شکایت از اپراتورها اختصاص دارد و پس از آن به ترتیب پیام‌هایی با مضامین حال و احوال دوستانه مردمی، درخواست توسعه پوشش اینترنت در روستاها یا شکایت از سرعت اینترنت، شکایت و انتقاد از خدمات پستی، درخواست اشتغال، شکایت از عملکرد همکاران، خدمات پست بانک، دولت الکترونیک، اشکالات گیمرها و درخواست مساعدت از سوی همکاران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 وی در ادامه تصریح کرد: از فردا مسوولیت بنده به عنوان وزیر ارتباطات خاتمه خواهد یافت، اما همچنان کانال ارتباطی ما با هم باز خواهد بود و رفاقت‌ها همچنان ادامه خواهند داشت.

مطابق گزارش منتشرشده از سوی آذری جهرمی، ۶۱ هزار و ۲۴۵ پیام از آذرماه سال ۱۳۹۸ تا شهریور ۱۴۰۰، از طریق پیامک ارسال شده است. از این تعداد پیامک، ۲۲ درصد مربوط به شکایت از اپراتورها بوده است. ۱۸ درصد پیام‌ها مربوط ‌به درخواست توسعه پوشش اینترنت در روستاها یا شکایت از سرعت اینترنت، ۱۵ درصد مربوط ‌به شکایت و انتقاد از خدمات پستی و ۱۵ درصد مربوط به درخواست اشتغال بوده است.