انتشار رندرهای سه‌بعدی متعلق به گلکسی S21 FE

اخیرا نیز اطلاعاتی از این گوشی در اکانت اینستاگرام سامسونگ رؤیت شد و توانست تاییدیه بلوتوث SIG برای ورود به بازار را نیز کسب کند. اما تصاویر اخیر اوان بلاس، یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین تصاویری است که تاکنون از این محصول منتشر شده است.

با توجه به این اطلاعات، می‌توان گفت که گلکسی S۲۱ FE از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به گلکسی S۲۱ دارد؛ با این تفاوت که تمامی قسمت پشتی بدنه با یک رنگ، طراحی و رنگ‌آمیزی شده است.

درباره مشخصات فنی گلکسی S۲۱ FE نیز باید گفت که احتمالا از سنسورهای متفاوتی به نسبت آنچه در گلکسی S۲۱ به کار رفته، در این گوشی استفاده می‌شود که احتمالا شامل سنسور اصلی ۳۲ مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فتوی ۸ مگاپیکسلی خواهند بود.

این در حالی است که گلکسی S۲۱ از سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور تله‌فتوی ۶۴ مگاپیکسلی و سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. ابعاد نمایشگر این گوشی برابر با ۴ اینچ عنوان شده و به احتمال زیاد از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

در قسمت جلویی و برای طرفداران عکس‌های سلفی نیز از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. ورودی هدفون و عرضه در رنگ‌های سفید، سبز، خاکستری، بنفش و آبی از دیگر اطلاعات منتشرشده از این گوشی به شمار می‌روند.

همچنین برای گلکسی S۲۱ FE، پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قابل ارتقا پیش‌بینی شده است.

یک باتری ۴۳۷۰ میلی‌آمپری نیز انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن دستگاه را تامین خواهد کرد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره زمان عرضه این گوشی منتشر نشده اما برخی منابع خبری ماه اکتبر را زمان معرفی و برخی نیز اواخر سال را برای تحقق این امر پیش‌بینی کرده‌اند.