پژمانفر با بیان اینکه نسبت به اینکه این مجموعه‌ها حق اشتراک خود را به مشترکان‌شان بخشیده‌اند، نظری نداریم و این حق خودشان بوده و می‌توانستند این کار را انجام دهند، گفت: تاکید ما این است که ۵۰ درصد اضافه دریافت باید به مشترکان بازگردانده شود و نیز باید مشخص شود که این ۵۰ درصد چه عدد و رقمی است. وی گفت: سوال ما این بوده که چرا سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به این ۳ پلت‌فرم اجازه داده که پهنای باند را این‌گونه محاسبه کنند و چرا این ۳ مجموعه مجاز به انجام چنین کاری بوده‌اند. این مساله قطعا موجب تفاوت جایگاه این ۳ مجموعه با باقی مجموعه‌هایی است که در کشور فعالیت می‌کنند.

رئیس ‌کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی‬ با تاکید بر اینکه برداشت ما این است که خلاف قانون صورت گرفته و رگولاتوری باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشد، افزود: مقرر شد رگولاتوری ظرف مدت ۱۰ روز گزارش‌های خود را در این باره ارائه دهد و ما به جمع‌بندی برسیم. وی با تاکید بر اینکه رگولاتوری پذیرفته که این تخلف صورت گرفته و کاملا محرز شد، ادامه داد: البته سازمان تنظیم مقررات ارتباطات این ادعا را دارد که مجوزی برای افزایش نرخ پهنای باند به این مجموعه‌ها نداده است. با این حال ما توضیح خواستیم که موضوع روشن شود. اگر هم مجوزی نداده‌اند باید پیگیری می‌کردند و مستندات پیگیری‌ها را نسبت به برخورد با این تخلف باید ارائه کنند. در غیر این صورت هم رگولاتوری مقصر است که نظارت و اعمال نظارت نداشته و هم این پلت‌فرم‌ها مقصر هستند.

پژمانفر با بیان اینکه این تخلف در اضافه دریافت مربوط به همه مشترکانی می‌شود که از این پلت‌فرم‌ها استفاده می‌کردند، در مورد افزایش قیمت بسته‌های اشتراک نماوا و فیلیمو نیز گفت: این پلت‌فرم‌ها اگر قیمت‌ها را غیرقانونی افزایش داده باشند حتما با آنها برخورد می‌شود. مسوولیت رسیدگی به این بخش نیز با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است.