پای «استوری» به اسپاتیفای هم باز شد

برخی از کاربران اسپاتیفای اخیرا گزارش داده‌اند که این ویژگی به اپلیکیشن موبایلی آنها اضافه شده است. 

طبق گفته کاربران، زمانی که شما برخی از واژه‌ها و عبارات مانند «Christmas Hits» را سرچ می‌کنید، بعد از تپ کردن روی پلی‌لیست‌ها، گزینه‌ای به نام Tap to see the story نمایان خواهد شد که مجموعه‌ای از ویدئوهایی کوتاه از سلبریتی‌ها که درخصوص آهنگ‌های مورد علاقه خود صحبت می‌کنند، قابل مشاهده خواهد بود. هنوز این ویژگی برای تمامی‌کاربران عرضه نشده و تنها برای تعداد محدودی از مشترکان اسپاتیفای قابل استفاده است. درواقع، این ویژگی الگوبرداری اسپاتیفای از قابلیت استوری اسنپ‌چت و اینستاگرام محسوب می‌شود.

همچنین این امکان نیز برای کاربران فراهم شده تا با تپ کردن روی علامت سه نقطه‌ای که در قسمت پایینی و سمت راست صفحه قرار گرفته، یک استوری را ریپورت کنند. درحال‌حاضر، قابلیت استوری از محبوبیت بالایی نزد کاربران شبکه‌های اجتماعی برخوردار است و اخیرا نیز اپلیکیشن توییتر، قابلیتی شبیه به استوری را تحت عنوان «فلیت» برای کاربران خود عرضه کرده است. 

اگرچه اسپاتیفای یک اپلیکیشن پخش زنده موزیک محسوب می‌شود، اما همواره سعی کرده تا قابلیت‌های تعاملی بیشتری را در خود جای دهد که برای نمونه، کاربران می‌توانند پلی‌لیست‌ها را با سایرین به اشتراک بگذارند یا دوستان خود را دنبال کنند. هنوز زمان دقیقی درخصوص عرضه عمومی‌قابلیت استوری به اسپاتیفای اعلام نشده است.