تنهایی در ادامه افزود: اما در مورد بحث تامین قطعات و مواد اولیه خواه ناخواه صلاح نیست که تمام قطعات را در ایران تولید کنیم. بنابراین طبق ارزیابی‌هایی که صورت گرفت، مواد اولیه و قطعات شرکت‌هایی که محصولات با کیفیت تولید می‌کنند را خریداری می‌کنیم. او در ادامه با اشاره به اینکه مدیران کره‌ای جی‌پلاس روی کیفیت محصولات تولید‌شده حساس هستند، اظهار کرد: از نظر کیفیت، تمام قطعات خریداری شده با دقت زیادی چک می‌شوند و بعد از اینکه کیفیت مناسب قطعات تایید شد آنها خریداری می‌شوند. به‌گفته قائم‌مقام هیات‌مدیره گلدیران با وجود تحریم‌ها، در حال حاضر درمورد تامین قطعات هیچ مشکلی وجود ندارد.

تنهایی همچنین درخصوص اینکه جی‌پلاس چه برنامه‌های صادراتی را دنبال می‌کند، گفت: در درجه اول برنامه ما تامین نیاز داخل است. او افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر حجم واردات در کشور کاهش یافته و تحریم‌ها باعث شده برخی برندها در کشور فعالیت نداشته باشند، تامین نیاز داخل برایمان مهم‌تر است. وی در ادامه تصریح کرد: پس از اینکه نیاز داخل تامین شد، با توجه به توان تولیدی جی‌پلاس که حدود یک میلیون تلویزیون است، به سمت برنامه‌های صادراتی پیش خواهیم رفت. قائم‌مقام هیات‌مدیره گلدیران در ادامه اظهار کرد: البته در بخش صادرات‌ برنامه‌ریزی‌ها را انجام داده‌ایم و برای صادرات به کشورهای همسایه مانند کشورهای حوزه CIS، عراق و سوریه هدف‌گذاری‌هایی را در دستور کار داریم.

تنهایی در ادامه این گفت‌وگو به انگیزه شرکت گلدیران در تولید گوشی‌های موبایل جی پلاس اشاره کرد و گفت: موبایل یکی از محصولاتی است که همواره با توجه به مصرف بالا در کشور به یکی از نیازهای جامعه ایران تبدیل شده است. او در ادامه افزود: بنابراین تولید گوشی می‌تواند در تقویت برند بسیار موثر باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم با یک شرکت معتبر که برای برندهای مشهور بین‌المللی قطعه تولید می‌کند، همکاری کنیم. به‌گفته قائم‌مقام هیات‌مدیره گلدیران گوشی‌های موبایل جی‌پلاس که در مرحله اول با دو مدل Q۱۰و T۱۰ به بازار عرضه می‌شوند، چه از نظر قیمت و چه از نظر کیفیت مناسب هستند.