حالا جدیدترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت تک رادار حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد تکنولوژی به کار رفته در صفحه نمایش تاشو و انعطاف‌پذیر گلکسی فولد خود را به شرکت‌های آمریکایی اپل و گوگل بفروشد تا علاوه بر کمک به آنها برای توسعه، طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند تاشو، قدرت و فناوری‌های نوین خود را به رخ رقبای آمریکایی خود بکشد و به این ترتیب برتری جایگاه خود را به سایر غول‌های تکنولوژی که همواره درخصوص تکنولوژی‌های جدید حرفی برای گفتن داشته‌اند، ثابت کند. با اینکه تولیدکنندگان موبایل و غول‌های تکنولوژی متعددی در جهان به سمت و سوی توسعه، طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند تاشو رو آورده‌اند، اما برخی از آنها همچون اپل به نظر می‌رسد که هنوز برنامه‌ای برای عرضه یک گوشی تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف‌پذیر ندارند.

برخلاف شرکت آمریکایی اپل، برخی دیگر از شرکت‌های آسیایی همچون سامسونگ و هوآوی گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود ربوده‌اند و در این حوزه پیشتازی می‌کنند. در همین راستا، سامسونگ و هوآوی از دو گوشی هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خود رونمایی و پرده‌برداری کرده‌اند و نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقه‌مندان را به سوی خود جذب کرده‌اند. دو مدل گوشی هوشمند تاشویی که تاکنون توسط سازندگان موبایل معرفی و رونمایی شده است، گلکسی فولد سامسونگ و هوآوی میت ایکس است که بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها و تحلیل‌های صورت گرفته، به نظر می‌رسد که با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران برخوردار شود اما جالب اینجاست این طور که به نظر می‌رسد اپل قصد ندارد در آینده‌ای نزدیک به تولید و توسعه گوشی‌های هوشمند تاشو با نمایشگر انعطاف پذیر بپردازد بنابراین سامسونگ در این مرحله، از سایر غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده موبایل سبقت گرفته و در جایگاه جلوتر و بهتری نسبت به رقبای قدرتمند خود قرار دارد.

از برندهای تکنولوژی که به توسعه و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر پرداخته یا خواهند پرداخت، می‌توان به سامسونگ، هوآوی، اوپو، موتورولا، شیائومی، زد تی‌ای و ال جی اشاره کرد. همان‌طور که پیش‌تر نیز بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده بودند، سامسونگ از این طریق قادر خواهد بود درآمد و سودآوری کلان و هنگفتی را به جیب زده و به این ترتیب بتواند از لحاظ مالی نیز از رقبای قدرتمندش پیشی بگیرد و به توسعه تکنولوژی‌های بهتری در آینده اقدام کند.