۱- ایر پاور اپل: انتظار می‌رفت اپل در سال ۲۰۱۸ شارژر بی سیم ایرپاور خود را عرضه کند، اما این اتفاق نیفتاد. شارژر مذکور قرار بود در آن واحد شارژ بی سیم سه دستگاه را ممکن کند تا کاربران بتوانند به‌طور همزمان آی‌فون، ساعت اپل و ایرپادهای خود را شارژ کنند. اما این مساله هرگز رخ نداد. برخی کاربران از شهریور ماه منتظر عرضه ایرپاور بودند. اما این اتفاق نیفتاد.

۲- گلکسی هوم: قرار بود در سال ۲۰۱۸ سامسونگ هم وارد بازار عرضه بلندگوهای هوشمند شود. نرم‌افزار طراحی شده برای این بلندگو Bixby نام دارد. شناسایی صوت کاربران و پردازش دستورات صوتی از جمله امکانات گلکسی هوم است. سامسونگ مدت‌هاست از عرضه قریب الوقوع این محصول به بازار خبر می‌دهد، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

۳- مسیریابی واقعیت افزوده گوگل: گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود در ماه مه ‌از ارائه خدمات مسیریابی واقعیت افزوده خبر داده بود که استفاده از آن موجب می‌شد تا کاربران به جای دریافت یک مسیر گرافیکی روی نرم‌افزار نقشه گوگل بتوانند با فعال کردن دوربین مسیر حرکت به سمت مقصد را با فلش‌های چپ و راست مشاهده کنند. اما ارائه این خدمات هم تا سال ۲۰۱۹ به تعویق افتاده است.

۴- پردازنده ۱۰ نانومتری فوق سریع اینتل: اینتل در ماه‌های آغازین سال ۲۰۱۸ از عرضه پردازنده قدرتمند ۱۰ نانومتری خود خبر داده بود که دارای حافظه ارتقا یافته، سرعت بیشتر، عملکرد قدرتمند و... بود. اما اینتل در عوض پردازنده ۱۰ نانومتری کم کیفیت کنون لیک را به بازار فرستاد که آن هم تنها در قاره آسیا عرضه شد. اینتل در ماه دسامبر قول داد که این پردازنده را با عنوان Sunny Cove در سال ۲۰۱۹ عرضه کند و بنابراین علاقه‌مندان باید تا چند ماه دیگر منتظر بمانند.