شرکت ال‌جی به صورت رسمی تایید کرده است که گوشی‌های جدید سری V به صفحه‌نمایش از نوع OLED مجهز خواهند شد. با وجود اینکه گمان می‌رفت پرچمدار جدید این شرکت یعنی G۷ ThinQ در دو مدل با نمایشگر اولد و LCD راهی بازار خواهد شد، ال‌جی از پنل‌های ارزان‌قیمت‌تر LCD استفاده کرده است؛ البته شرکت کره‌ای مدعی است پنل LCD به‌کار گرفته شده در G۷ ThinQ عملکرد بسیار خوبی دارد زیرا از ساب‌پیکسل‌های سفید برخوردار است که روشنایی حداکثری نمایشگر را به ۱۰۰۰ نیت افزایش می‌دهد. ال‌جی به وب‌سایت AndroidHeadlines پیرامون تصمیمش برای تجهیز G۷ ThinQ به پنل از نوع MLCD+ توضیح می‌دهد و مدعی است که سری گوشی‌های G، پرچمداران رایج‌تر در مقایسه با سری V هستند. همین موضوع باعث شده است تا شرکت کره‌ای، G۷ ThinQ را یک پرچمدار خوش‌قیمت درنظر بگیرد؛ البته گفته می‌شود که قیمت پنل نمایشگر روی تصمیم ال‌جی برای تجهیز این گوشی به پنل از نوع MLCD تاثیرگذار  نبوده است.

به‌نظر می‌رسد این سازنده به دنبال تمایز میان گوشی‌های سری G و V است؛ همین موضوع باعث شده تا به دنبال محدود نگه‌داشتن پنل‌های اولد به پرچمداران سری V باشد. سال گذشته، فبلت LG V۳۰ توسط این سازنده با نمایشگر P-OLED معرفی شد؛ به‌رغم تمام انتقاداتی که نمایشگر LG V۳۰ را هدف قرار داده بود، این گوشی عملکرد نسبتا خوبی در مقایسه با رقبای اندرویدی خود داشت. به همین دلیل، ادامه یافتن این روند یعنی استفاده از نمایشگر OLED در گوشی‌های آینده ال‌جی از سری V نظیر V۴۰ ThinQ چندان دور از انتظار نیست؛ ال‌جی مدعی است محصولات جدیدش از سری V نوآورانه‌تر هستند و شاید همین موضوع باعث شده است تا شرکت کره‌ای به دنبال راهی برای تمایز بخشیدن به پرچمداران خود در نیمه دوم هر سال باشد.

در حال‌حاضر، چهار گوشی از سری V معرفی شده است؛ LG V۱۰ اولین گوشی ال‌جی از سری V محسوب می‌شود که از نمایشگر ثانویه بهره می‌گیرد. با گذشت یک‌سال، ال‌جی از جانشین آن با نام LG V۲۰ رونمایی کرد که به تبعیت از نسل گذشته خود، به نمایشگر ثانویه مجهز شده است. آخرین گوشی که از سوی این سازنده کُره‌ای از سری V معرفی شده، V۳۰S ThinQ نام دارد که نسخه ارتقا یافته V۳۰ محسوب می‌شود؛ با اینکه مشخصات سخت‌افزاری هر دو گوشی تقریبا مشابه است (البته از تفاوت میان‌ آنها در زمینه مقدار حافظه رم فاکتور بگیرید!)، فبلت V۳۰S ThinQ از قابلیت‌هایی برای بهبود عملکرد دوربین به لطف هوش مصنوعی بهره می‌برد. باید اشاره کرد که در فبلت V۳۰، نمایشگر ثانویه به‌دلیل استفاده از صفحه‌نمایش OLED حذف شده است و با توجه به تصمیم ال‌جی برای عرضه پرچمداران آینده‌اش با این پنل نمایشگر، بعید می‌دانیم صفحه‌نمایش ثانویه جایی در گوشی‌های جدید ال‌جی داشته باشد.

انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۸، دو گوشی دیگر از سری V معرفی شود؛ V۳۵ ThinQ که یک فبلت انحصاری برای عرضه توسط اپراتور AT&T خواهد بود، به صفحه‌نمایش OLED مجهز شده است. همچنین انتظار داریم گوشی V۴۰ ThinQ تا پایان سال توسط ال‌جی معرفی شود؛ قابلیت‌های این مدل هنوز مشخص نشده است. با توجه به اینکه ال‌جی، سری G را پرچمداران خوش‌قیمت خود عنوان می‌کند؛ بعید نیست پرچمداران آینده سری V با قیمتی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار راهی بازار شوند. فبلت V۳۰S ThinQ که اوایل سال ۲۰۱۸ از آن رونمایی شده بود، هم‌اکنون با قیمتی نزدیک به ۹۳۰ دلار در بازار ایالات متحده آمریکا پیش‌فروش می‌شود. بالا نگه داشتن قیمت پرچمداران سری V، به افزایش سوددهی شرکت ال‌جی به‌طور چشمگیر کمک خواهد کرد.