گوشی جدید OnePlus با شماره مدل A۶۰۰۰ در آزمون AnTuTu مورد ارزیابی قرار گرفته است؛ دو گوشی پیشین این شرکت یعنی OnePlus ۵ و OnePlus ۵T به ترتیب با شماره مدل A۵۰۰۰ و A۵۰۱۰ توسعه یافته‌اند. به همین جهت، A۶۰۰۰ می‌تواند مربوط به شماره مدل گوشی OnePlus ۶ باشد. این مدل موفق شده است ۲۷۶ هزار امتیاز در AnTuTu به‌دست آورد؛ امتیاز پرچمدار جدید OnePlus، بالاتر از گوشی Xiaomi Mi Mix ۲S  است که موفق به کسب ۲۷۳ هزار امتیاز در بنچمارک AnTuTu شده بود. مانند گوشی جدید شیائومی، OnePlus ۶ احتمالا از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی استفاده خواهد کرد.

 اسکرین شات OnePlus ۶ در آزمون AnTuTu

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، گوشی جدید OnePlus احتمالا در بالای نمایشگر خود بریدگی خواهد داشت؛ اما از کجا متوجه این موضوع شدیم؟ در قسمت میانی اسکرین‌شات به‌دست آمده، هیچ آیکونی مشاهده نمی‌شود و همین موضوع باعث شده است تا گمان کنیم که OnePlus ۶ از بریدگی در بالای صفحه‌نمایش استفاده می‌کند. با اینکه گوشی مذکور از بریدگی در بالای نمایشگر خود برخوردار شده، حاشیه پایین را نیز حفظ کرده است. گوشی پرچمدار OnePlus ۶ از نظر ظاهر، دو مدل OPPO R۱۵ و OPPR ۱۵ Plus را تداعی می‌کند؛ ضمن اینکه ممکن است این مدل از نمایشگری با نسبت ابعاد ۱۹:۹ استفاده کند. تصویری که پیش‌تر از نمونه آزمایشی گوشی پرچمدار OnePlus ۶ فاش شده بود، به احتمال عرضه آن با پنل پشتی از جنس شیشه اشاره دارد که یک تغییر مهم نسبت به محصولات پیشین  OnePlus محسوب می‌شود.

 نمونه آزمایشی OnePlus ۶

دوربین دوگانه نیز با چینش عمودی در قاب پشتی جلب‌توجه می‌کند؛ همین موضوع باعث شده است تا OnePlus ۶ در پنل پشتی از نسل قبل یعنی OnePlus ۵T و همچنین آی‌فون ۱۰ متمایز باشد. پرچمدار فعلی OnePlus به دوربین دوگانه با چینش افقی مجهز شده است؛ آی‌فون ۱۰ اپل نیز از دوربین دوگانه با چینش عمودی بهره می‌گیرد اما دوربین اصلی مانند OnePlus ۶ در قسمت میانی قاب پشتی جای نگرفته است. ضمن اینکه طراحی حسگر اثرانگشت در پرچمدار جدید  OnePlus دستخوش تغییر شده است و این حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی قرار دارد. مدل پایه گوشی جدید OnePlus، ۶ گیگابایت رم خواهد داشت و ۶۴ گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی محتوای مدنظرتان ارائه می‌دهد. این مدل با سیستم‌عامل اندروید اوریو ۱/ ۸ عرضه خواهد شد و آخرین نسخه از رام OxygenOS را اجرا می‌کند. در حال‌حاضر، اطلاعات بیشتری پیرامون دیگر مشخصات احتمالی گوشی جدید OnePlus وجود ندارد. گمان می‌رود OnePlus ۶ به‌صورت رسمی در سه ماه پایانی سال ۲۰۱۸ و احتمالا در ماه ژوئن معرفی شود.