چند راهکار ساده برای محافظت از باتری آی‌فون

 حالت Power Saving را فعال کنید

هنگامی که شارژ باتری شما در حال کم شدن است، حالت شارژ کم راه فوق‌العاده‌ای برای افزایش عمر باتری آی‌فون است. هنگامی که شارژ گوشی به ۲۰ درصد و ۱۰ درصد رسید، می‌توانید آی‌فون را در این حالت قرار دهید. برای این کار به منوی تنظیمات رفته و باتری را انتخاب کنید.

 ایر دراپ را خاموش کنید

ایر دراپ راهی آسان برای به اشتراک‌گذاری فایل‌های متعدد مانند مخاطبان، نقشه‌ها و عکس‌ها است. هر بار که ایردراپ مشغول گشتن برای دستگاه‌‌های نزدیک به خودش است، شارژ باتری را به شدت کم می‌کند. پس زمانی که به آن نیاز ندارید این امکان را غیرفعال کنید.

 روشنایی صفحه را کم کنید

صفحه نمایش آی‌فون بسیار روشن است؟ این احتمال وجود دارد که تنظیمات روشنایی صفحه در تازه‌ترین به‌روز‌رسانی آی‌او‌اس ۱۱ تغییر کرده باشد. به قسمت تنظیمات رفته، صفحه نمایش و روشنایی را انتخاب کنید و بعد از آن روشنایی صفحه نمایش را کم کنید. با این کار عمر باتری را زیاد می‌کنید.

 اپلیکیشن‌هایی که استفاده نمی‌کنید را پاک کنید

اپلیکیشن‌‌هایی که استفاده زیادی از آن ندارید می‌توانند خیلی سریع شارژ شما را تمام کنند. سری به اپلیکیشن‌هایتان بزنید و آنهایی را که نیاز ندارید پاک کنید. این کار به نفع باتری گوشی‌تان خواهد بود.

 در منطقه‌‌ای با آنتن‌دهی نامناسب هستید؟ حالت پرواز را روشن کنید

اگر در منطقه‌‌ای با آنتن‌دهی نامناسب هستید و موبایل شما آنتن نمی‌دهد در این‌صورت باتری گوشی ‌شما دو برابر حالت معمول کار می‌کند تا سیگنال مناسبی پیدا کند. با روشن کردن حالت پرواز می‌توانید عمر گوشی‌تان را زیاد کنید. به تنظیمات بروید و حالت پرواز را انتخاب کنید.

  اپلیکیشن‌‌های اضافی را در بک‌گراند ببندید

هنگامی که در حال کار کردن با یک اپلیکیشن هستید، می‌توانید به کمک Background Activity بفهمید در این حین کدام اپلیکیشن‌های دیگری در حال کار کردن بوده‌اند. با زدن روی آیکون ساعت می‌توانید بفهمید چه مدت روی صفحه گوشی بودید و هر اپلیکیشن چه مدت در حال کار کردن بوده است. اپلیکیشن‌هایی مانند اپل موزیک، نقشه گوگل و ایمیل می‌توانند باتری شما را زود خالی کنند. برای اینکه برنامه‌های اضافی را ببندید به تنظیمات رفته، قسمت عمومی و Background App Refresh را خاموش کنید.