معرفی ماوس سه‌گانه و کی‌پد گیمینگ جدید ریزر

Naga Trinity ریزر، نهمین محصول از ماوس پرفروش Naga ریزر است که از سه قسمت قابل ‌تغییر ساخته‌ شده است. کاربران می‌توانند آن را به حالت ۱۲ کلیدی طراحی ‌شده مخصوص بازی‌های MMO مانند دنیای وارکرافت درآورند، یا آن را به حالت ۷ کلیدی درآورند که مخصوص بازی‌های MOBA و عناوین hack-and-slash مانند Heroes of the Storm و دیابلو ۳ است. حالت جدید دو کلیدی هم در این مدل وجود دارد که در اصل برای استفاده معمولی از ماوس است. وقتی در حالت ۱۲ کلیدی قرار می‌گیرد، بازی‌کننده‌ها قادر به شخصی‌سازی ۱۹ کلید قابل ‌برنامه‌ریزی هستند.

Naga Trinity ریزر نسبت به پیشینیان خود از حسگرهای بهبودیافته بهره می‌برد که شامل حسگر نوری ۵g شانزده هزار دی‌پی‌آی با۴۵۰ ips برای دقت بیشتر و سرعت بیشتر در حرکات ماوس است. برای کنترل بهتر بازی‌ها، گیمرها همچنین می‌توانند Tartarus V۲ ریزر را خریداری کنند. کی‌پد ارگونومیک جدید ریزر، ۳۲ کلید قابل ‌برنامه‌ریزی داشته (۷ کلید بیشتر از مدل قدیمی‌تر) و از فناوری کلید

Mecha-Membrane ریزر بهره می‌برد که برای کاربران تاچ نرم‌تر و کلیک راحت‌تر را به همراه می‌آورد. کاربران همچنین می‌توانند با ثامپد ۸ جهته و اسکرول ویل سه طرفه، فعال کردن حرکت‌های همه‌جانبه و ترکیبات دیگر فرماندهی خود را افزایش دهند.  فرمان‌های موجود باحالت هایپرشیفت ریزر کاربرد دوگانه پیدا می‌کنند که می‌توانند به‌عنوان ست دوم تعریف دکمه‌ها برای ماکروها، شورت‌کات‌های ویندوز و هر چیز دیگری استفاده شده و روی تنظیمات فعلی کی‌پد شما قرار گیرند. قابلیت دیگر امکان ساخت و ذخیره‌سازی پروفایل‌های گیمینگ متعدد در کلاد با استفاده از فضای ذخیره‌سازی ابری ریزر سیناپس ۳ است.

Naga Trinity و Tartarus V۲ از ریزر کروما قدرت گرفته و به بیش از ۸/ ۱۶ میلیون رنگ درمی‌آیند. نقشه کلیدها، کالیبره کردن سطح و جلوه‌های نوری ریزر کروما همگی با ریزر سیناپس ۳ تنظیم و کنترل می‌شوند. بسیاری از بازی‌های محبوب جلوه‌های نوری متفاوتی در کروما لایتینگ دارند که در مراحل مختلف بازی نیز تغییر می‌کنند. Naga Trinity ریزر ۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده که تا پایان سال‌جاری میلادی به‌صورت اختصاصی از سایت Razerzone.com قابل خریداری بوده و از ابتدای سال آینده به‌ صورت جهانی عرضه خواهد شد. کی‌پد Tartarus V۲ ریزر نیز ۷۹ دلار قیمت‌گذاری شده و هم‌اکنون به ‌صورت اختصاصی از سایت Razerzone.com قابل خریداری بوده و تا چند وقت دیگر به‌ صورت جهانی عرضه خواهد شد.