دو شرکت اصلی که می‌توانند در نهایت قرارداد ساخت سنسور اثرانگشت اپتیکال یکپارچه با نمایشگر را برای فبلت گلکسی نوت ۹ برنده شوند، Samsung SLI و BeyonedEyes خواهند بود. شرکت Egis نیز که سنسور اثرانگشت را برای گوشی‌های سامسونگ تامین می‎کند، ممکن است به عنوان یکی از گزینه‎های احتمالی درنظر گرفته شود. علاوه‌بر فناوری سنسور اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر که در سال آینده در مدل‌های زیادی به‌کار گرفته خواهد شد، رئیس بخش موبایل سامسونگ، D.J Koh گفته است فبلت گلکسی نوت ۲۰۱۸ این شرکت شاید طراحی تاشو داشته باشد؛ البته در صورتی‏‌که سامسونگ موفق شود مشکلات موجود را برای استفاده از این فناوری حل کند. زمانی‌که از وی در رابطه با احتمال عرضه یک گوشی انعطاف‏‌پذیر سوال شد، D.J Koh در بیانیه‌ خبری خطاب به خبرنگاران اعلام کرد: «[من] به عنوان رئیس این کسب‎وکار می‎توانم بگویم که [استفاده از طراحی تاشو] هدف فعلی ما برای سال آینده است».

 البته تمایل شرکت سامسونگ به عرضه یک گوشی تاشو چندان جدید نیست. گلکسی X که با نام Project Valley نیز شناخته می‌شود، مدت‌ها است که در شایعات و گمانه‏زنی‌های مختلف به آن پرداخته شده و می‎دانیم که شرکت سامسونگ در حال آماده‌سازی شرایط لازم برای رونمایی از گوشی تاشوی خود در سال آینده است. با این‌حال، بیانیه‌ اخیر رئیس بخش موبایل سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت پیش از عرضه گوشی‌ تاشو، باید به دنبال رفع ایرادات و مشکلات موجود در پروسه ساخت آن باشد. با اینکه به صورت دقیق به این موضوع اشاره‌ای نشده است، وی گفت که «چندین مانع» سر راه سامسونگ قرار دارد که این شرکت باید پیش از آماده کردن گوشی تاشوی خود برای عرضه‏، بر آنها غلبه کند.

 البته D.J Koh اعلام کرده است که در صورت عدم رفع مشکلات در تولید گوشی‌های تاشو، احتمالا عرضه فبلت گلکسی نوت خود را با طراحی قابل انعطاف به تعویق خواهد انداخت.  مدتی پیش اعلام شد که احتمالا گوشی گلکسی X سامسونگ عرضه محدودی خواهد داشت و شرکت سامسونگ، تنها ۱۰۰ هزار واحد از آن‌را به بازار عرضه می‌کند. آن‌طور که در برخی از شایعات اشاره شده است، شرکت سامسونگ درنظر دارد تا گلکسی X را به صورت محدود در چندین بازار عرضه کند و در صورت استقبال مشتریان، گوشی تاشوی خود را به صورت گسترده‌تر به فروش خواهد رساند. با این حال، جزئیات دقیق‌تری از گلکسی X سامسونگ به‌دست نیامده است.

در رابطه با طراحی احتمالی نیز، باید گفت که گوشی گلکسی X سامسونگ احتمالا از دو نمایشگر استفاده خواهد کرد که با استفاده از لولا به یکدیگر متصل شده‌اند. با این‎حال، بسیاری از طرح‌های مفهومی که از گلکسی X به‌دست آمده، مربوط به چندین سال پیش است و شرکت سامسونگ احتمالا آنها را به‌روز کرده یا از طرح‌های جدیدتری برای گوشی تاشوی آینده خود استفاده کرده است. باید منتظر ماند و دید که فبلت گلکسی نوت ۹ در سال آینده، چه قابلیت‌‏هایی خواهد داشت. البته در گزارش‌های پیشین مینگ‌چی کو، اشاره شده بود که این مدل از سنسور اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده می‌کند؛ به همین دلیل، عرضه فبلت جدید سامسونگ با حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر موضوع چندان جدیدی نیست.