چگونه گلکسی اس 7 را از نسخه تقلبی تشخیص دهیم

آی تی‌ایران: گوشی‌های هوشمند در دنیا بازار داغی دارند و اگر کسی با این حوزه آشنا نباشد، ممکن است نتواند نسخه‌های تقلبی را از نسخه‌های اصل تشخیص دهد. در این مطلب به چند مورد از تفاوت‌های مدل تقلبی و اصل گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ می‌پردازیم به امید اینکه شاید جایی به دردتان بخورد!

جعبه محصول: لوگوی سامسونگ گلکسی روی جعبه تقلبی، درست مشابه نسخه اصل این محصول است. تنها موردی که در جعبه نسخه اصل و تقلبی تفاوت دارد، پشت جعبه است. پشت جعبه نسخه اصلی اطلاعات لیست‌شده، IEMI و شماره سریال‌ گوشی درج شده است.

کیفیت ساخت: نسخه تقلبی این گوشی شامل قاب پلاستیکی ارزان‌قیمت و بی‌کیفیتی است که به محض دیدن متوجه آن می‌شوید. صفحه‌نمایش نسخه تقلبی نیز رنگ خاکستری تندتری در مقایسه با مدل اصل آن دارد و دوربین آن هم کمی بیشتر از نسخه اوریجینال برآمده است. درباره دکمه‌ها، خروجی‌ها و اسپیکر، دو دستگاه به هم شباهت زیادی دارند، اما در نسخه تقلبی اسکنر اثر انگشت وجود ندارد و همچنین قابلیت ضد آبی هم ندارد.

نرم‌افزار: نسخه تقلبی به‌طور مشهودی کند عمل می‌کند. شاید ظاهر آن شبیه به سامسونگ اصل باشد اما بسیاری از قابلیت‌ها و ویژگی‌های نسخه اصلی گوشی را ندارد.