بهترین موبایل­‌های هوشمند ارزان بازار

دنیای اقتصاد: در بازار داغ و پر رونق موبایل‌های هوشمند که پر از مدل‌ها و برندهای مختلف است، کار انتخاب و خرید معمولا مشکل است. در این میان اگر بودجه مالی شما برای خرید محدود هم باشد، مشکل پیچیده‌تر هم می‌شود. با این اوصاف است که مجله آنلاین بیزینس اینسایدر به تازگی به بررسی و معرفی بهترین موبایل‌های هوشمند ارزان‌قیمت بازار پرداخته است که با قیمتی در حدود ۰۰۴ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

Lenovo Moto G4، بهترین موبایل هوشمند 200 دلاری: هر چند موتورولا امسال با عرضه مدل بزرگ ۵/ ۵ اینچی با بدنه‌ای که ضد آب نیست، چندان نتوانست در بازار موفق باشد. اما گویا شرکت مادر جدید موتورولا یعنی لنوو توانسته عملکرد آن را در زمینه طراحی و تولید بهبود بدهد. درست به همین دلیل هم Moto G۴ به محصول خاص و پرطرفدار در بازار تبدیل شده است. این گ وشی با پنل نمایشگر ۱۰۸۰ پیکسلی، کیفیت ساخت مناسب، عمر باتری بالا و دوربین با کیفیت توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. مدل به‌روز شده آن یعنی Moto G۴ Plus هم با قیمتی تا حدود ۵۰ دلار بیشتر، دوربین با کیفیت‌تر و اسکنر اثر انگشت را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

OnePlus 3T، بهترین موبایل هوشمند 450 دلاری: در ماه‌های گذشته این گوشی یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار بوده است. به عقیده کارشناسان بازار این گوشی در واقع هیچ ضعف بزرگ و مهمی ندارد و دلیل موفقیتش در بازار هم همین است. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی در کنار صفحه نمایش ۵/ ۵ اینچی HD و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی مواردی هستند که نظر خریداران این گوشی را به خودشان جلب می‌‌کنند.

ZTE Axon 7، بهترین موبایل هوشمند 400 دلاری: یک موبایل هوشمند پرچمدار از شرکت چینی ZTE که رقیبی جدی برای OnePlus ۳T به حساب می‌آید. این گوشی از امکانات خوبی بهره می‌برد که در میان آنها اسپیکر دو باندی، صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، پردازنده پر سرعت و کیفیت ساخت بالا بیش از بقیه نظر کاربران و خریداران را به این گوشی جلب می‌کنند.

Apple iPhone SE، بهترین موبایل هوشمند ارزان‌قیمت برای حرفه‌ای‌ها: طرفداران اپل که معمولا به خرید گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت این شرکت عادت دارند و با این روند همراه شده‌اند. در این میان اما هنوز بعضی کاربران حرفه‌ای هستند که با وجود علاقه به محصولات اپل نتوانسته‌اند بودجه لازم را فراهم کنند. با این اوصاف این دسته از کاربران بهتر است مدل SE را انتخاب کنند. این گوشی با داشتن تمام امکانات پیشرفته و خوب iPhone ۶، ابعادی کوچک‌تر داشته و طراحی آن بسیار شبیه به مدل ۵S است. با این اوصاف می‌توان با خرید این گوشی قابلیت‌‌های به‌روز اپل را در ابعادی کوچک‌تر در اختیار داشت. برای خرید این گوشی باید چیزی حدود ۴۵۰ دلار هزینه کنید.

Huawei Honor 8، بهترین موبایل هوشمند اندرویدی برای طرفداران تنوع: این گوشی ۴۰۰ دلاری به خاطر طراحی بدنه محکم و ساده‌اش در بازار طرفداران زیادی دارد. این گوشی طراحی خوش‌دستی دارد و یکی از زیباترین موبایل‌های هوشمند در بازار جهانی محسوب می‌شود. این گوشی امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و می‌تواند به راحتی نظر سخت‌پسندان را جلب کند.