تصویر گوشی جدید شیائومی با بدنه خمیده لو رفت

جی‌اس‌ام: یکی از کاربران در سایت Weibo عکسی از یک گوشی با رابط کاربری شیائومی و بدنه‌ای خمیده مانند LG G Flex را منتشر کرده است که می‌تواند محصول جدیدی از شیائومی باشد.

اگر اخبار تلفن همراه را دنبال کرده باشید، متوجه موج ورود صفحات خمیده به این محصولات می‌شوید. شرکت چینی شیائومی هم که سابقه خوبی در نوآوری و استفاده از تکنولوژی‌های رده‌بالا دارد از این موج عقب نمانده است. مدتی پیش بود که این شرکت Mi Note ۲ را با لبه‌های خمیده معرفی کرد تا یک پرچمدار خمیده داشته باشد. حالا با توجه به عکس‌هایی که از محصول جدید این شرکت لو رفته است به نظر می‌رسد این شرکت به داشتن یک پرچمدار خمیده راضی نیست و قصد عرضه یک گوشی خمیده دیگر، اما با سبکی متفاوت دارد. سایت Weibo یک شبکه اجتماعی چینی است که معمولا شایعات و اخبار لورفته از کاربران آنجا شروع می‌شود. حالا یکی از کاربران این شبکه اجتماعی عکسی از یک گوشی ناشناخته جدید شیائومی منتشر کرده که ممکن است یک گوشی جدید و رده‌بالای شیائومی باشد.

شیائومی در حال حاضر با دو گوشی Mi Note ۲ و Mi Mix در دو حوزه صفحات لبه خمیده و صفحات بدون حاشیه در حال جذب کاربران متعدد است، اما گوشی جدید به نظر می‌رسد متفاوت از دو گوشی نام‌برده باشد: احتمالا گوشی جدید شیائومی بدنه خمیده‌ای دارد. عکس منتشرشده یک گوشی با رابط کاربری MIUI را نشان می‌دهد که از وسط به سمت بالا و پایین خم شده است؛ دقیقا مانند چیزی که پیش از این در LG G Flex مشاهده کردیم. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، می‌دانید که صفحه نمایش لبه خمیده Mi Note ۲ را هم شیائومی با همکاری شرکت ال‌جی ساخته بود، پس دور از ذهن نیست که این بار با همکاری ال‌جی گوشی خمیده‌ای مانند LG G Flex بسازد؛ طراحی‌ای که می‌تواند با مشخصات خاص و بالا آن را تبدیل به محصولی چشمگیر کند. ضمنا به‌جز این عکس هیچ اطلاعات دیگری از این محصول در دسترس نیست و شاید هیچ‌گاه چنین تلفن‌همراهی را در بازار مشاهده نکنیم.