بازار دیجیتال- شرکت Archos که سال‌هاست در طراحی و تولید انواع دستگاه‌های پخش چندرسانه‌ای قابل حمل (PMP) فعالیت می‌کند جدیدترین محصول خود را به بازار معرفی کرد. مدل ۴۰۵ جدیدترین و کوچک‌ترین PMP این شرکت است که در واقع یک دستگاه جیبی به حساب می‌آید. این PMP دارای یک نمایشگر LCD سه اینچ است که وضوح تصویر آن به ۲۷۰×۴۸۰ پیکسل می‌رسد. ظرفیت این دستگاه ۲گیگابایت و مبتنی بر حافظه فلش است. همچنین با کارت‌های حافظه SD، mini SD و microSD نیز سازگاری دارد.

مدل ۴۰۵ قابلیت پخش موسیقی با فایل‌های WMA، VBR، CBR، MP۳ و WAV را دارد. این دستگاه قابلیت پخش برنامه‌های تلویزیونی و فیلم با فایل‌های MPEG۴، AVI، WMV را هم دارد.

JPEG، BMP و PNG فایل‌های عکس قابل نمایش این PMP است. مدل ۴۰۵ مجهز به یک پورت USB نسخه ۲ برای اتصال به کامپیوترهای شخصی است که با این اتصال امکان شارژ شدن همزمان را نیز دارد. این دستگاه با هر بار شارژ می‌تواند به طور مدام ۱۶ ساعت موسیقی و ۵ساعت فیلم را پخش کند. ابعاد این دستگاه ۵/۰×۰۷/۳× ۹/۳ است و وزن آن به ۱۴۶گرم می‌رسد. در واقع این PMP بسیار ظریف و به اندازه کف دست طراحی شده است. در حال حاضر مدل ۴۰۵ شرکت Archos با قیمتی ۱۶۰دلار در بازار به فروش می‌رسد.