فروشندگان تلفن‌همراه در بازار جمهوری تهران، 6500 نوکیا، W810 سونی اریکسون، E490 سامسونگ، V3Iموتورولا، KG320 ال‌جی و TOUCH اچ تی سی، JAMA آی میت و GB100 پنتک را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی این بازار معرفی کردند.

6500 SLIDE نوکیا به دلیل برخورداری از ظاهری کلاسیک و امکانات مناسب توانسته است در میان کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار شود و به عنوان پرفروش‌ترین مدل این برند عنوان شود. این گوشی کشویی با گارانتی رسمی به بهای سه‌میلیون و 300هزار ریال به فروش می‌رسد. این گوشی 94 گرم وزن دارد، با دو‌ترکیب رنگی مشکی و برنز از ماه می‌سال 2007 میلادی وارد بازار جهانی شده است. W810 سونی اریکسون نیز به دلیل امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه نسبت به سایر مدل‌های سونی اریکسون از فروش خوبی برخوردار شده است. این گوشی در حال حاضر به بهای یک‌میلیون و 800‌هزار ریال فروخته می‌شود.


گوشی اسپرت W810 قابلیت پخش انواع فرمت‌های صوتی و تصویری مانند MP3،AAC و MPEG4 دارد و موجب شده تا به نوعی در ردیف محصولات سونی اریکسون، یک گوشی برجسته و متفاوت محسوب شود.
فروشندگان برند سامسونگ مدل E۴۹۰ را به عنوان خوش فروش‌ترین مدل این مارک در سطح بازار تلفن‌همراه اعلام کردند. این گوشی در سه رنگ‌بندی متفاوت در ماه نوامبر سال ۲۰۰۶ به بازار جهانی عرضه شده است و با گارانتی رسمی به بهای یک‌میلیون و ۷۵۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
فروشندگان موتورولا هم گوشی V3I را به عنوان پرفروش‌ترین مدل این برند در بازار تلفن‌همراه تهران معرفی کردند. این گوشی که از زمان عرضه در بازار تلفن‌همراه تهران مورد استقبال خریداران قرار گرفت به بهای یک‌میلیون و 800‌هزار ریال فروخته شد. گوشی KG320 ال جی نیز که به بهای یک‌میلیون و350‌هزار ریال فروخته می‌شود پر فروش‌ترین مدل از برند ال‌جی شناخته شده است. پرفروش‌ترین گوشی اچ تی سی متعلق به مدل TOUCH عنوان شد که به بهای پنج‌میلیون و 750‌هزار ریال فروخته شد. گوشی آی میت مدل jama هم که از ماه جولای سال 2007 میلادی وارد بازار شده است توانست در بازار تلفن‌همراه ایران از فروش خوبی برخوردار شود. این گوشی هم اکنون با گارانتی رسمی به بهای هشت‌میلیون و 100‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
در بین گوشی‌های موجود از مارک پن تک نیز لقب پرفروش‌ترین گوشی به مدل GB۱۰۰ اختصاص یافت که قیمت آن در حدود ۶۰۰‌هزار ریال اعلام شد.