دنیای‌اقتصاد- شرکت Acer به‌تازگی از جدیدترین محصول هوشمند خودش که یک مانیتور است رونمایی کرده است. این مانیتور با مدل DA۲۲۰HQL به بازار معرفی شده است و امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

این مانیتور با اندازه نمایشگر ۵/۲۱ اینچی تصاویر را با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد. این تصاویر دارای شدت روشنایی ۲۵۰ انسی لومن بوده و با تکنولوژی HD نمایش داده می‌شوند. این مانیتور مبتنی بر تکنولوژی VA است که مانند تکنولوژی IPS امکان نمایش تصاویر با زاویه دید مناسب را برای کاربران فراهم می‌کند.

این مانیتور دارای اسپیکرهای داخلی استریو است و از پورت‌های USB و microHDMI بهره می‌برد. یک اسلات کارت حافظه microSD به همراه یک دوربین وب کم ۲/۱ مگاپیکسلی برای چت تصویری از امکانات جالب دیگر این مانیتور هستند که می‌توانند توجه بسیاری از کاربران و خریداران را به آن جلب کنند.

این مانیتور همچنین دارای یک پردازنده دو هسته‌ای از نوع OMAP ۴۴۲۸ است که با سرعت یک گیگاهرتزی کار می‌کند. رم یک گیگابایتی این دستگاه هم به حفظ سرعت عملکرد آن کمک زیادی می‌کند. بسیاری معتقدند که این مانیتور هوشمند در واقع یک کامپیوتر چندمنظوره است. به هر حال شرکت Acer اعلام کرده است که این محصول هوشمند جدیدش را به‌زودی و با قیمت ۴۰۰ یورو در بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.